Metin2International - 2 Servers PvP and PvM - 3 Languages!

07/25/2016 22:31 BieSlow#1
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

WEB PAGE: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

REGISTER: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

DOWNLOAD:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

FORUM: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

VIDEOS:


WHAT DO YOU EXPECT TO JOIN? Have the opportunity to have fun and interact with people of everywhere!
07/25/2016 22:35 悪地城#2
Good Luck
07/25/2016 23:39 DarkRaven70#3
Och nööö das ist jetzt nicht Euer Ernst oder :eek:

Der TE ist seit 2Jahren dabei aber nicht in der Lage die nötigen Beiträge zu "farmen". Davon mal abgesehen erfährt man nicht grad viel vom Server selber. Das Design mag ja noch "brauchbar" erscheinen aber das war's auch schon sorry.

Von meiner Seite aus: Stimmenenthaltung was Wünsche usw angeht :(
07/25/2016 23:49 TrôubléMak3r™#4
Mal davon abgesehen das der TE schon 2 Jahre dabei ist und 4 von seinen 6 beiträgen nur aus Good Luck etc bestehen scheint es so wie man es zumindest in den Videos sieht, auch kaum Features zu geben, ansonsten wären bestmmt auch so schon mehr als 8 leute auf dem Server.. bzw bin ich blind oder haben die netmal nen Epvp Backlink drine ? o.ô
07/26/2016 00:39 TurboPedo#5
Quote:
Originally Posted by BieSlow View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

WEB PAGE: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

REGISTER: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

DOWNLOAD:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

FORUM: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

VIDEOS: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

WHAT DO YOU EXPECT TO JOIN? Have the opportunity to have fun and interact with people of everywhere!
Für die Bilder.
Sieht ok aus.
Viel Glück.
07/26/2016 00:57 Deus #6
Furchtbare Schrift, frage mich was sich manche denken wenn sie die Schrift auswählen...
Viel Glück, werdet ihr brauchen.
07/26/2016 02:49 BieSlow#7
Quote:
Originally Posted by TurboPedo View Post
Für die Bilder.
Sieht ok aus.
Viel Glück.
Thank you very much!
07/26/2016 11:08 .Zitrus#8
Good luck guys!
07/28/2016 15:38 DerDiss#9
3 languages?
WHo is German?
07/29/2016 19:14 BieSlow#10
Quote:
Originally Posted by DerDiss View Post
3 languages?
WHo is German?
Not german, sorry!
08/11/2016 18:59 Wh@ndee#11
up
08/11/2016 19:21 TrôubléMak3r™#12
Quote:
Originally Posted by Wh@ndee View Post
up
So mein lieber dann sag/ schreib mir mal wieso du eine Vorstellung mit spam pusht ~.~ ist ja nicht so das man auch was sinnvolles schreiben kann ;)

bzw so zum Server wenn man sich mal das Ranking anguckt ist man echt verwundert :facepalm:


[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/11/2016 21:30 悪地城#13
Ich verstehe einfach nicht warum die "Ausländische Metin2 Admins" so nennen ich es mal kurz, nicht so kreativ sind im Designen... :/ Wie Deus schon sagt Font geht gar nicht, aber alle Infos sind vorhanden und bisschen Gedanken habe die sich ja drum gemacht, besser als nichts.

Good Luck you will need it :)
08/12/2016 15:19 Wh@ndee#14
I knew that there will be someone to comment as spam :)
Marijuana to power on the server :) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/23/2016 18:33 bastardik#15
Nice server,big up!