OpenNos (Paket-Manager-Console Problem)

04/27/2016 14:06 NatsuDragoneel21#1
Cannot determine a valid start-up project. Using project 'OpenNos.DAL.EF.MySQL' instead. Your configuration file and working directory may not be set as expected. Use the -StartUpProjectName parameter to set one explicitly. Use the -Verbose switch for more information.
Geben Sie das Flag '-Verbose' an, um die auf die Zieldatenbank angewendeten SQL-Anweisungen anzuzeigen.
Keine ausstehenden expliziten Migrationen.
Die Seed-Methode wird ausgeführt

Can someone help me with this? I always get this message if i type "update-database"

Pls help me^^
04/27/2016 15:29 ChuckTheRipper#2
Du bist auf der letzten version. Das sollte so passen.
04/27/2016 16:22 NatsuDragoneel21#3
Geht aber nicht, die datei is nich vollständig, da passiert nix in der datenbank!!!
04/29/2016 20:53 MasterDomino#4
Quote:
Originally Posted by NatsuDragoneel21 View Post
Geht aber nicht, die datei is nich vollständig, da passiert nix in der datenbank!!!
change default project to OpenNos.DAL.EF.MySQL [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/29/2016 21:47 Shido«#5
Quote:
Originally Posted by NatsuDragoneel21 View Post
use my tutorial -> [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/30/2016 22:49 NatsuDragoneel21#6
Meine Fresse es geht nicht!!! Da passier rein garnichts!!!! Addet mich doch skype : crotoxtv und ich zeig es euch

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich dreh gleich durch....
05/01/2016 19:21 Einhuhn#7
Bei mir das gleiche Problem in etwa. Da bekomme Ich in Skype als Antwort Ich hätte nicht MySQL installiert. Da wusste Ich gleich: Aha die haben keine Ahnung.^^