Hallo Leute,
Habe vor mir ein neuen PC zusammenzustellen und wollte eure Meinung mal dazu hören.
Was ich schon habe sind:
Was ich mir noch kaufen wollte:
Habe vor mir ein neuen PC zusammenzustellen und wollte eure Meinung mal dazu hören.
Was ich schon habe sind:
Gehäuse
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Prozessorkühler
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Arbeitsspeicher
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]SSD Festplatte
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Laufwerk
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]LED Strips für's aussehen
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Front Panel
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Was ich mir noch kaufen wollte:
Netzteil
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]HDD Festplatte
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Prozessor
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Mainboard
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Grafikkarte
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ich bevorzuge eine Nvidia Grafikkarte falls ihr eine andere empfiehlt.
Für eine 980Ti fehlt mir leider das nötige Kleingeld deswegen die Asus Strix :)
MfG
skunQz