Suche Guten Server

10/25/2009 09:47 Giggz#1
Hey,

Ich suche einen PServer (da Cheating-Mt2 alles teuerer gemacht worden ist-.-)wo man leicht PSkills machen kann und billige Truhen
rates sollten hoch sein.
10/25/2009 09:48 .Power.#2
1 Wildhun ist bei Cheatingmt2 2% exp -.-

Suchte auch andere Server
10/25/2009 09:49 chaosdx#3
versuchs mit cobimt2 ist zwar über hamachie dafür truhen für umsonst jeden tag mehrere events kommst direkt lvl 99 und bekommst ein mg
10/25/2009 10:32 olegmvp#4
Tja danach suche ich schon lange und finde gar keinen ich weiß nicht mal was ich für programme brauche ...
10/25/2009 11:45 Sanchezm#5
Schreibt mir ne PN ! DARKMT2 Rates: 1000% AUf alles

Sonst noch so:
lvl 35 : KG + 34 +9
lvl 70 : MG + ....

Wir haben nicht mehr viel platz also schnell melden bei interesse :D
12/31/2009 17:17 caglarinho#6
hi liebe com ,

Ich suche einen P-Server(/ROOT/) Sensenmanntruhen und anderen truhen in shop drinne oder auch KING(alle Rassen ) Server Rates: über 250

danke im vorraus



[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]