PSC(ME) to PayPal(YOU)

01/08/2015 23:51 Elite_Mob#1
Hello Everybody!

I am looking for somebody, who gives me PayPal-Credits for PaySafeCards. In the next weeks/months i will have a few 25€ or 50€ offline-codes(Germany). I also have the evidence, when you want.

I only trade with trusted members or members who are a long time on EPvP, because of MiniPwnr(Skypename: bramoostzaan).(looks like a friendly and trusted person, he also have many positive TBM's, but he scammed on me, he took 25€ PSC and give me NOTHING, that's not really human-like)

Tell me your exchange rate and then we will see.

Sincerey,

Elite_Mob

-----------------------

Hallo zusammen,

ich suche jemanden, der mir PayPal-Guthaben für PSC gibt. Ich werde in den nächste Wochen 25er oder auch 50er Codes bekommen(Deutschland). Sogar mit Beleg, wenn ihr wollt.

Ich handle nur mit trusted Members oder Members, die schon lange hier aktiv sind und einen guten Ruf haben etc., da ich vor kurzem von MiniPwnr(Skypename: bramoostzaan) betrogen wurde. (Er erschien mir als vertrauenswürdige und nette Person, wegen einigen pos. TBM's und er ist auch Premium-Member + Elite-Gold-Trader, aber so täuscht man sich. Ich gab ihm 25€ PSC und bekam nichts zurück)

Sagt mir euren Kurs bitte und dann sehn wir weiter.

MfG

Elite_Mob
01/09/2015 00:09 nfskiller#2
Ok for me or no?
01/09/2015 00:12 Nine Arts Dragon#3
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
01/09/2015 02:00 nikenik#4
I can exchange you 50€ PSC in to 45€ Paypal If you want