Hallo liebe Comm.
Also ich wollte ein neuen npc machen.. wie im tut:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Aber ich komme nicht mehr auf die map...
Bitte um Hilfe..
LG Marciii
Also ich wollte ein neuen npc machen.. wie im tut:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Aber ich komme nicht mehr auf die map...
Bitte um Hilfe..
LG Marciii