☦☦Knaaarfel's Key Shop☦☦

10/27/2014 22:44 knaaarfel#1
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Gifts
Counter-Strike: Global Offensive
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 285 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 285 elite*Gold

Counter-Strike: Complete
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 375 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 350 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 350 elite*Gold

Outlast (RU)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 125 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 125 elite*Gold

The Evil Within (RU)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1000 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1000 elite*Gold

Slender: The Arrival

7 Days to Die
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 550 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 550 elite*Gold

Five Nights at Freddy's

Civilization: Beyond Earth
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1500 elite*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1500 elite*Gold

Falls die Treasures leer sind könnt ihr mich gerne auf Steam adden, zuvor schaut ihr euch bitte mein Inventar an bevor ihr fragt was ich noch habe. Besitze zurzeit ausschließlich Gifts!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Alle Spiele mit einem "(RU)" hinter dem Namen, sind Russische Gifts/Keys wofür man einen Russischen VPN benötigt, dieser ist in der Treasure mitgeliefert. Nach dem aktivieren ist kein VPN mehr nötig und ist Multi Language + Region Free!

Feedback

Vielen Dank an [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

11/03/2014 18:56 Destiny'#2
Eben ein CS:GO Key gekauft. Schnell und problemlos gehandelt.
Gerne wieder! :)
11/03/2014 19:09 Lenny#3
you got another csgo or cod:ghost key ?
11/03/2014 19:36 wladi0#4
Habe mir 2x CS:GO gekauft und alles gekriegt :)
Sehr Trusted, viel Glück noch mit deinem Shop.

LG
11/03/2014 19:48 R i R e X#5
Hast du Skype?
11/03/2014 23:22 tomtae#6
Hab via Skype und PayPal für zwei Freunde insgesamt 8 Keys gekauft und es lief alles problemlos!
11/03/2014 23:22 knaaarfel#7
Push
Treasures wurden wieder aufgefüllt!
11/03/2014 23:29 Nine Arts Dragon#8
sind die csgo keys oder gift ?
11/03/2014 23:41 knaaarfel#9
Quote:
Originally Posted by Nine Arts Dragon View Post
sind die csgo keys oder gift ?
Das sind alles Gifts
11/03/2014 23:54 Epvp User#10
Habe CS:GO gekauft und es lief alles bestens. Gerne wieder!
11/04/2014 11:22 Lenny#11
CS:GO Gift gekauft. Alles geklappt. Vielen Dank :)

+++
11/04/2014 15:14 Lenny#12
Outlast Gift ungültig/bereits eingelöst :/

Edit: habe ihn angeschrieben, er meinte es war nur ein tippfehler im treasure link und ersetzte mir direkt das Gift. Klasse Typ, schon zum 2.mal nun und gerne wieder.!!
11/04/2014 18:23 Acid#13
Ich benötige neue Kaufbelege für die angebotenen Spiele.

#Closed