Release: Browser

09/12/2014 17:26 andre.jo#1
Hello dear community,
I have developed a browser specifically for S4 League. Just because some viruses are traveling, it is very ideal to use this browser. It contains a virus scanner, various security addons, a VPN network, and much more.

It could lead to "False Alarms", because it contains databases of Trojans to check this. So do not worry, just download and use.

If errors occur, please notify us.

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hallo liebe Community,
Ich habe einen Browser, speziell für S4 League entwickelt. Gerade weil einige Viren unterwegs sind, ist es sehr ideal, diesen Browser zu nutzen. Er enthält einen Virenscanner, verschiedene Sicherheits-Addons, ein VPN Netzwerk, uvm.

Es könnte zu "False Alarms" führen, weil es Datenbanken von Trojanern enthält, um diese zu prüfen. Also keine Sorge, einfach runterladen und benutzen.

Sollten Fehler auftreten, bitte melden.

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
09/12/2014 17:31 EseTNoD#2
ok
09/12/2014 17:48 Aytee#3
Bitte Screenshots Hochladen.
09/12/2014 17:54 [Rokudo]#4
Wrong section
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
09/12/2014 17:55 andre.jo#5
Sieht aus wie Firefox/Tor Browser
Wenn es geht: Moderator bitte verschieben
09/12/2014 18:06 TheMokko#6
Quote:
Originally Posted by [Rokudo] View Post
Wrong section
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Also wrong Section x) Its a Virus / Trojan xD
09/12/2014 18:06 Aytee#7
Es wäre auch ein Link zum Virenscan recht nützlich.
(z.B. Virustotal)

Es ist halt ein Tipp von mir.
Mit Screenshots, denke ich bekommst du mehr Leute dazu dieses Programm herunterzuladen.
09/12/2014 18:16 andre.jo#8
Es ist kein Virus/Trojaner.
Wie gesagt: Falschmeldungen sind aufgrund der Datenbanken, die lokal gespeichert werden, möglich.