Silkroad Private Server Machen?

07/27/2014 23:07 Mabon#1
Hallo Zusammen. Ich suche jemmanden der mir Vieleicht Helfen kann mir einen Silkroad Private Server zumachen . Über Hamachi wo nur ich Aleine Drauf Spielen Kann Ich würde mich sehr freuen über links von emulatoren /tips und weiteres MFG Mabon:)
07/27/2014 23:11 C2000K#2
elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading ≠ elitepvpers > Silkroad Online > SRO Main - Discussions / Questions
07/27/2014 23:41 Reneman1000#3
Das ist der Handels-Bereich also komplett falsch. Bitte beachte dies nächstes mal. Mein Vorposter hat dir bereits den Weg beschrieben
08/01/2014 19:23 Tarissuis#4
#moved
08/02/2014 03:35 PortalDark#5
#moved to correct section
08/02/2014 15:13 mundosro#6
Come now to play the newest private server silkroad, Vehalla Online provides players for you, and all the best gameplay silkroad!

Site:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Facebook:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[quote=mundosro;29115809]Come now to play the newest private server silkroad, Vehalla Online provides players for you, and all the best gameplay silkroad!

Site:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Facebook:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[IMG=expandable: 1][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG]

[quote=mundosro;29115809]Come now to play the newest private server silkroad, Vehalla Online provides players for you, and all the best gameplay silkroad!

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Quote:
Originally Posted by mundosro View Post
Come now to play the newest private server silkroad, Vehalla Online provides players for you, and all the best gameplay silkroad!

[IMG=expandable: 1][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG]
08/12/2014 19:50 NewTooN#7
Hey
Also da dir noch keiner geantwortet hat.

Was willst du den damit machen, dass dir keiner von den existierenden Server nicht ausreicht?

Beste Files für einen Anfänger sind VSRO Files, diese findest du hier im Forum.
Dazu brauchst du einen VSRO Client und eine DB, die du auch hier findest, bzw. diese sind meistens bei den Files als Downloadlink enthalten.
Wenn du alles hast suche nach einem How to, um den Server zu erstellen. Diese gibt es wie Sand am Meer, also sollte es kein Problem sein eins zu finden.
Beachte dass du mehr Sachen brauchst, diese brauchst du nicht unbedingt hier downloaden, sondern kannst auch in Google danach suchen.

Gruß, NewTooN.