Flying in battlegrounds

09/24/2009 06:31 Kazaaa#1
English
If you enter a battleground while sitting on the mount

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Horde
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Alliance

you will be able to fly for around 10 secounds making you able to cross the fence on Arathi Basin start, Isle of Conquest gates and more

Screens:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

You get this mount by talking to [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

German
Ihr könnt in den BG's fliegen, und zwar mit den "geliehenen" Mounts ([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])
Ihr müsst Euch einfach vorher bei [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ein Flugmount leihen und dann das BG joinen.
Screens siehe oben.
09/24/2009 07:07 Aeh'#2
n1 found thx ;)
09/24/2009 07:55 Gink#3
naja, nur das 99,9% nicht mehr an das mount kommen ^^
09/24/2009 15:41 Kazaaa#4
Quote:
Originally Posted by Gink View Post
naja, nur das 99,9% nicht mehr an das mount kommen ^^
Wohl Wahr, aber merkts euch doch einfach für nen Twink ;)
09/25/2009 07:59 fkfkfkfk#5
Das ist n bissl komisch...mit meinem Main grad probiert eins zu bekommen, geht nicht da ich schon Kaltwetterflug hab. Mit meinem Twink probiert der zwar Reitskill 300 hat aber kein Kaltwetter und hab eins bekommen. Nu hab ich mir Kaltwetter geholt aber kann trotzdem noch Mounts bekommen Oo Naja is ganz lustig da man so dieses Minenarchivment gut machen kann ;)

Trotzdem thx