Minecraft Server |[S] PayPal/PSC/E*GOLD

05/06/2014 00:24 Anonyme™#1
Abend,
Ich biete euch hier Minecraft Server.
Die Server bieten folgende Leistung.

Minecraft Server Mini:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1GB RAM
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 10GB HDD
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 10Slots
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Automatisches Backup
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Automatischer Neustart
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] DDoS Protection

Minecraft Server Klein:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2GB RAM
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 20GB HDD
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 15Slots
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Automatisches Backup
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Automatischer Neustart
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] DDoS Protection

Wenn ihr Interesse an einem Server habt, schickt mir eine PN.
Ich werde die Server direkt einrichten + euch Zuschicken. Danach wird dann Bezahlt. Die Angebote sind natürlich noch Individuell Anpassbar.

Ich suche derzeit PSC/PayPal/E*Gold. Aber natürlich könnt ihr mir Angebote machen, was ihr Anbieten würdet.

Mit freundlichen Grüßen
Anonyme™.