• Werbeservice by Majex [3k Beiträge] •

03/21/2014 02:23 A$AP Tizzy#1
Ich biete euch hier meine Signatur für Werbung an.
Ich habe 3k Beiträge und bin im OT, diverse Gaming Sections und der e*G Section aktiv. Ich nehme Banner sowie auch Textlinks

Preise für Bannerwerbung

Preis Dauer
10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1 Woche
17[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2 Wochen
25[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 3 Wochen
30[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1 Monat
100[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Lifetime

Preise für Textlinkwerbung

Preis Dauer
8[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1 Woche
15[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2 Wochen
20[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 3 Wochen
35[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1 Monat
75[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Lifetime
03/25/2014 22:01 MrMars#2
hätte Interesse :)
03/28/2014 23:14 Gameversandhaus#3
meld dich!