[B] HardcoreMt2 EQ [S] e*gold

01/19/2014 11:39 milfhunter9988#1
Liebe Community,

Ich verkaufe auf dem Metin2 Server Hardcore-Reloaded Equipment.Ich war längere Zeit auf diesem Server inaktiv und deshalb habe ich mich entschlossen die Sache zu verkaufen.

Ich verkaufe die Sachen einzelnt , so kann jeder auf das Equip Stück, was er möchte darauf bieten.

1. Krieger Equipment:

PvM-Klinge +9, 45 Dss : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

PvM-Schwert +9, 51Dss : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Götter Rüstung +9 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

2. Schamanen Equipment:

Heilige Rüstung +2 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

PvP Kleidung +9 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

3. Schmuck, etc.

PvM-Schuhe +9 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hardcore-Armband +9 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Naoki-Schild +9 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

4.Sonstiges:

69,5kkk Yang

52 Weiße Perlen, 5 Rote Perlen und 4 Blaue Perlen

Ich nehme auch PSC's bei Angeboten :)

Ihr könnt mich selbstverständlich fragen .