[B] Werbung [S] elite*gold

12/28/2013 08:05 鳳凰城#1
Hello, Before reading this thread, would like to announce that there's 2 versions of this thread.. You can choose between em now for more magnified details!

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]English version

Hello, welcome to my advertising thread.. I'm offering an advertising services in my signature.. And the price list should be here updated!

Why should you choose me:
  • High post rate
  • Active in many sections (Including the premium section)
  • Trusted in many services (Including my graphic services *visit my signature's link for more info*)
  • Well-known!
Package Price
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Image/Gfx'ed *Visual* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]60e*gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Image/Gfx'ed *Spoiled* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]50 e*gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Text *Visual/Spoiled* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]30e*gold

The thread is not limited *for every case but visual* so, feel free to pm me for more update / future news about the advertising.. also we can discuss if you do not like the price above.

Note: the german version is translated using bing translator.. So forgive me for any mistakes!

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]German version

Willkommen Sie Hallo, in meinem Thread Werbung... Ich biete ein Werbeprogramm in meiner Signatur... Und die Preisliste hier aktualisiert werden sollte!

Warum sollten Sie mich wählen:
  • Hoher Postrate
  • Aktiv in vielen Bereichen (einschließlich der Premium-Bereich)
  • In vielen Dienstleistungen (einschließlich meiner Grafik-Dienstleistungen * besuchen Link meiner Signatur für mehr Infos *) Trusted
  • Bekannte!
Package Price
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Image/Gfx'ed *Visual* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]60e*gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Image/Gfx'ed *Spoiled* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]50 e*gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Text *Visual/Spoiled* [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]30e*gold

Der Thread ist nicht begrenzt * für jeden Fall, aber Visual * so, fühlen sich frei, pm mich für mehr Update / zukünftige Nachrichten über die Werbung... auch können wir besprechen, wenn Sie den oben genannten Preis nicht gefällt.

Hinweis: die deutsche Version wird mit Bing Translator übersetzt... Also verzeihen Sie mir für Fehler!
12/28/2013 17:34 鳳凰城#2
Whatever, gonna search now @google for a new one :P