[Sammelthread] DayZ Scripts

09/25/2013 20:01 Mithrandir.#1
Guten Tag,

Ich weiß es gibt schon zwei Sammelthreads mit DayZ Scripts leider werden beide nicht mehr aktualisiert, darum werde ich dieses absofort täglich mehrmals aktualisieren. Falls ihr noch Scripts/Menus habt die nicht hier aufgelistet sind schreibt sie mir per PN oder einfach unter diesen Thread einen neuen Post. :)

Ihr benötigt für jedes Script einen Script Bypass ! ! ! [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nützliche Scripts:
Script Name Funktion Status Link
Debug Monitor Zeigt eine Debug Konsole an undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
More FPS Erhöht eure FPS , gut für schlechtere PC's undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Weather Change Ändert das Wetter für optimales spielen undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
No Aggro Die Zombies greifen euch nicht mehr an undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Zombie Delete Löscht alle Zombies im Umkreis von 200m undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Invisible Macht euch Unsichtbar undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Auto Zeroing Zielt automatisch undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Dies ist ein Platzhalter Dies ist nur zur Formation der Tabellen im Thread gedacht...... undetected Hier!

Teleport Scripts:
Teleport Telepotiert euch per Mausklick undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Teleport to Player Telepotiert euch zu einen Spieler undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Teleport to Me Telepotiert einen Spieler zu euch undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Teleport all Telepotiert alle zu euch undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Teleport to Vehicle Telepotiert eucch zu einen Fahrzeug undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Dies ist ein Platzhalter Dies ist nur zur Formation der Tabellen im Thread gedacht...... undetected Hier!

Player Scripts:
God Mode Macht euch unsterblich undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Infinite Ammo Ihr habt unendlich Munition undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
No Recoil Eure Waffe hat keinen Recoil mehr undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Vehicle GM Euer Auto wird unkaputtbar undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Explosive Ammo Jeder Schuss wird verstärkt undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Heal Heilt alle im Umkreis von 200m undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Morph Verwandelt euch in ein Tier/Skin undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

ESP und Wallhack Scripts:
Map ESP Ihr seht Spieler uvm. auf der Karte undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Map ESP Map ESP extra für Origins undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ingame ESP Ihr seht Spielernamen + Distanz eurer Feinde im Spiel undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Cursor Scripts:
Delete Löscht das Objekt was ihr anvisiert undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Explode Bringt das Objekt zum explodieren was ihr anvisiert undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Control Übernimmt Kontrolle des anvisierten Spielers undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Dance Bringt den anvisierten Spieler zum tanzen undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kill Tötet den anvisierten Spieler undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bandit 3 Setzt den anvisierten Spieler - 30k Humanity undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hero 3 Setzt den anvisierten Spieler + 30k Humanity undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Server Scripts:
Nuke Tötet alle Spieler und zerstört Fahrzeuge undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Groupchannel Erstellt einen Gruppenchannel für alle Spieler undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Rcon Password Zeigt das Rcon Passwort vom Server [RE needed] undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Crash Server Crasht den Server undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Destroy Vehicles Zerstört alle Fahrzeuge auf den Server undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Fahrzeug Scripts:
Flip Flippt Fahrzeuge in deiner nähe undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Speed Eure Fahrzeuge sind schneller undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hijack Ihr übernehmt Kontrolle über das Fahrzeug undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Spawn Scripts:
DayZ Box Spawnt eine Box mit allen Sachen für DayZ undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Epoch Box Spawnt eine Box mit allen Sachen für Epoch undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bot Spawn Spawnt ein Bot mit Loot undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Loadout Spawn Rüstet auch automatisch aus undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Zombie Spawnt Zombies in eurer Nähe undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Waffenbot Dieser Bot spawnt alle Waffen die es auf den Server/Mod gibt undetected [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Mehr Scripts werden folgen, wenn ihr Wünsche habt schreibt es einfach als Post. :)

09/25/2013 20:03 Ex User#2
Sehr Nice, danke fürs Update <3
09/25/2013 20:09 Mithrandir.#3
Kein Problem, wäre cool wenn jemand weiß wie man die Spalten gleichgroß bekommt.

Nacher kommt noch ein Menu was auf allen Mods funktioniert, extra fürs spawnen und alle wichtigen Hacks enthält. Es ist ein Scroll Menu...

Und sowas wie rainbow, grantenhagel per mausklick auf der karte, weather lord, firework, a10 spawn..
09/25/2013 21:00 Heisenberg'#4
Danke dass du wieder soeinen Thread machst. Ich habe leider durch meine Schule und durch mangelnde Keys keine Zeit/Keys meinen Thread upzudaten.
Ty ^^
09/25/2013 21:38 North#5
Quote:
Originally Posted by Mithrandir. View Post
Kein Problem, wäre cool wenn jemand weiß wie man die Spalten gleichgroß bekommt.
Fang deine Tabelle so an: [TABLE=head;width=750]
09/25/2013 21:42 Mithrandir.#6
Gibt es auch eine Möglichkeit das für jede Spalte einzustellen?
09/25/2013 21:46 North#7
Quote:
Originally Posted by Mithrandir. View Post
Gibt es auch eine Möglichkeit das für jede Spalte einzustellen?
Nein, nicht dass ich wüsste.
09/25/2013 22:29 StiflersM0M#8
Auf jedenfall sehr gut gehmacht, wusste bis jetzt nicht das es sogar ein script gibt womit man das rcon pw auslesen kann.
Naja ich hoffe das es bei der SA nicht so krasse sicherheits lücken gibt :/
09/25/2013 22:42 Mithrandir.#9
Ist schon alt, kann es nicht testen da ich kein RE Script habe aber gibt auch Scripts womit man battle eye nachichten schreiben kann :o
09/25/2013 23:06 Graf c0x#10
Crash Server benötigt keinen RE.
Danke für den Thread.
09/25/2013 23:24 Mithrandir.#11
Ja stimmt, ich weiß auch nicht warum ich das dazu geschrieben habe..
09/26/2013 07:22 Mannke94#12
Guter Thread, auch wenn ich schon lange nicht mehr mit Scripts arbeite.
Dem ein oder Anderen wird es aber definitiv helfen.

Danke.
09/28/2013 20:28 MineCore#13
Speed Hack pls
09/29/2013 14:05 Mithrandir.#14
Ich glaube ein Speedhack ist nicht so leicht, man kann einige Sachen schneller machen wie schneller laufen, schießen etc., ich gucke nacher mal ;)
09/29/2013 15:12 MineCore#15
Hi noch ne Frage gibt es einen Scroll Menü creator oder so ?