Season 3 Rewards

08/27/2013 23:52 Laнonda#1
Tier Rewards

(Based on highest tier reached during Season 3)
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
  • Bronze or higher: Season 3 Summoner Icon
  • You’ll earn a Summoner Icon that displays your accomplishments. There is a different icon for each tier.

    [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
  • Silver or higher: Profile banner trim, Loading screen border, and Victorious Ward Skin
  • From your profile banner to your loading screen, reach Silver or higher to earn the corresponding trim. Each tier has a different colored trim. At Silver tier, you’ll also pick up a new permanent Victorious Ward skin to light up the jungle your way.

    [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
  • Gold or higher: Season 3 medal for Buddy and Team invitations and Victorious Champion Skin
  • Should you climb to the highest ranks of competitive play, you’ll greet new friends and teammates with a personalized invitation badge that shows off your success in shiny style. You’ll also earn the permanent Victorious Ward skin and a unique Victorious skin.

If you have questions or want to learn more about end of season rewards, [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].

Whether you spin up a new web of teammates or skitter your way to the victory with old friends, head into ranked teams for the chance to earn a viciously victorious new skin as a reward. You’ve got until 10/31, so we’ll see you on the Fields of Justice! GLHF

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Source: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/28/2013 00:13 mellz10#2
kann mir jemand das mit gold or higher erklären
habs irgendwie nicht verstanden :D
hab besser gesagt diese medaille net verstanden
08/28/2013 00:15 Laнonda#3
Ist nur eine vermutung aber vielleicht bei einem Invite wird der Rahmen von dem Invitefenster beschmückt.
Keine ahnung :D
08/28/2013 00:16 bristiK#4
Ich denke, dass die das kleine Popup meinen das kommt, wenn dich jemand invitet.
Das Popup Kästchen wird wohl zb. Gold hinterlegt mit nem kleinen Bild von der "Gold League" sein.

So macht des meiner Meinung nach am meisten Sinn.
08/28/2013 00:17 mellz10#5
Quote:
Originally Posted by bristiK View Post
Ich denke, dass die das kleine Popup meinen das kommt, wenn dich jemand invitet.
Das Popup Kästchen wird wohl zb. Gold hinterlegt mit nem kleinen Bild von der "Gold League" sein.

So macht des meiner Meinung nach am meisten Sinn.
da bevorzuge ich nen rahmen <.<

und ich glaube das bild mit der frau ist ein hinweis auf den victorious skin
sieht irgendwie aus wie elise..

edit: ich hab anscheinend richtig spekuliert :D [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/28/2013 00:24 Laнonda#6
Quote:
Originally Posted by .MellyMellz View Post
da bevorzuge ich nen rahmen <.<

und ich glaube das bild mit der frau ist ein hinweis auf den victorious skin
sieht irgendwie aus wie elise..

edit: ich hab anscheinend richtig spekuliert :D [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Erkennt man doch an den link von dem Bild :P
08/28/2013 00:27 mellz10#7
Quote:
Originally Posted by Laнonda View Post
Erkennt man doch an den link von dem Bild :P
sry hab nicht drauf geachtet xd
08/28/2013 00:29 HogarthHughes#8
Victorious Champion Skin - das heißt?
welcher champ is das auf dem bild?^^
08/28/2013 00:30 Band12311#9
Quote:
Originally Posted by GenixGFX View Post
Victorious Champion Skin - das heißt?
welcher champ is das auf dem bild?^^
Elise
08/28/2013 00:30 Laнonda#10
Quote:
Originally Posted by GenixGFX View Post
Victorious Champion Skin - das heißt?
Einen skin für Elise der Victorious Elise heißt.

Zur Info:
Die Season rewards skins hießen immer "Victorious", Victorious Jarvan IV, Victorious Janna.
08/28/2013 00:30 mellz10#11
Quote:
Originally Posted by GenixGFX View Post
Victorious Champion Skin - das heißt?
das sind skins die du nur für deine ranked leistungen bekommst
ein unique skin
weder käuflich noch sonst irgendwas
08/28/2013 00:33 HogarthHughes#12
Quote:
Originally Posted by .MellyMellz View Post
das sind skins die du nur für deine ranked leistungen bekommst
ein unique skin
weder käuflich noch sonst irgendwas
bekommt man da einen von 3 oder elise?
08/28/2013 00:33 JUKTES™#13
meine MMR ist grade zimlich im eimer bin aber Gold bekomme ich die sachen trotsdem :o?
08/28/2013 00:36 Band12311#14
Quote:
Originally Posted by GenixGFX View Post
bekommt man da einen von 3 oder elise?
Nur den Elise Skin die anderen gab es zu den letzten Seasions.

Quote:
Originally Posted by JUKTES™ View Post
meine MMR ist grade zimlich im eimer bin aber Gold bekomme ich die sachen trotsdem :o?
Jap, ich meine gelesen zu haben, dass die höchste Leistung zählt die man erreicht hat, aber MMR hat eig. nichts damit zu tun. :)
08/28/2013 00:39 mellz10#15
Quote:
Originally Posted by JUKTES™ View Post
meine MMR ist grade zimlich im eimer bin aber Gold bekomme ich die sachen trotsdem :o?
mmr hat eher mit deinem team matching zu tun :D