Humble Bundle Keys

08/21/2013 23:13 ExtremeGamer1#1
Ich verkaufe die folgenden Keys via Treasure:

Battlefield 3 Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 150 eg
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 40 eg
Crysis 2 Maximum Edition Steam Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 40 eg Verkauft
Medal of Honor Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg
Medal of Honor Steam Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg Verkauft
Dead Space Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg
Dead Space Steam Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg Verkauft
Mirror's Edge Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg
Mirror's Edge Steam Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg Verkauft
Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg
Burnout Paradise: The Ultimate Box Steam Key [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 25 eg Verkauft
The Sims 3 Bundle (High End Loft + Late Night) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 70 eg
08/21/2013 23:20 Schlekle#2
cryses 2 für steam 10 e gold wenn ja bitte treasure an mich.
08/21/2013 23:30 ExtremeGamer1#3
Schlekle PN geschickt
08/22/2013 00:23 Schlekle#4
treasure ging nicht, bitte nochmal schicken :D
08/22/2013 13:48 Insanity​#5
Sims nehm ich dir für 35 noch am - dann pn
Battlefield 50 und dann würd ichs dir auch abnehmen.
Keys sind derzeit so gut wie nichts wert, also handel ich auch nicht weiter hoch.