Palladium Bot

08/12/2013 22:17 Bumaye96#1
Hey leute

Hab seit fast einem Jahr kein DO gespielt und bisschen den überblick verloren :p bräuchte einen Palladium Bot kostenlos oder kostenpflichtig egal.
08/12/2013 22:19 Requi#2
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/12/2013 22:19 Bumaye96#3
Quote:
Originally Posted by Requi View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bekomm ich irgendwie nicht zum laufen :(

Erhalte die Meldung: This Program has been interupted by a Fatal COM Error. Wenn ich meine email eingebe.
08/12/2013 22:25 dasti555#4
Quote:
Originally Posted by Requi View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Or
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]