[B] Ask.fm - Questiongrabber

04/11/2013 15:15 Baumibär#1
Guten Tag zusammen,

ich biete hier meine erste Version des Ask.fm - Questtiongrabber's an.
Nunja, wie der Name schon sagt, sammelt er in Sekundenschnelle Fragen von zufalls Ask.fm-Benutzern.
Diese Fragen können auf Button-Klick in eine .txt gespeichert werden
(jede Zeile eine Frage).

Screenshot:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Die ersten 3 bekommen den bot für 90 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...], danach die für 100 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].

TreasurePreis
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]90 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]90 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]100 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]100 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Das weiterverkaufsrecht dieses Programms bleibt bei mir!

LG
Baumi
04/11/2013 17:21 Awkness#2
Bitte ein Video, damit ich es sehen kann ob es auch funktoniert.
04/14/2013 22:32 MultiAccount#3
Werden auch unsinnige Fragen aussortiert?