Hallo,
da defize aufgrund seines Moderatorenpostens nicht mehr die Zeit hat, [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] weiterzuführen, hat er mir diese Aufgabe nun übergeben. Hier eine Kopie seines Threads, die ich stetig updaten werde.
Hier findet ihr alle wichtigen und aktuellen CrossFire Dateien, falls ihr versehentlich welche gelöscht habt oder durch einen Hack o.Ä. geänderte Dateien habt und die originalen benötigt.
NA-Update: 29.08.2013
EU-Update:12.06.2014
Allgemeine Dateien:
Killmarks und -sounds:
Badges:
ACHTUNG:
Die .rez Dateien werde ich mit der Zeit updaten, da diese relativ groß sind. Wenn jemand eine .rez Datei benötigen sollte, möchte er mir das via PN oder hier im Thrad mitteilen.
REZ Dateien:
Roomnamen:
Diese sind hier gespeichert, dann geht ihr auf das Textdokument und fügt diese Liste ein.
da defize aufgrund seines Moderatorenpostens nicht mehr die Zeit hat, [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] weiterzuführen, hat er mir diese Aufgabe nun übergeben. Hier eine Kopie seines Threads, die ich stetig updaten werde.
Hier findet ihr alle wichtigen und aktuellen CrossFire Dateien, falls ihr versehentlich welche gelöscht habt oder durch einen Hack o.Ä. geänderte Dateien habt und die originalen benötigt.
NA-Update: 29.08.2013
EU-Update:12.06.2014
Allgemeine Dateien:
| Datei | Download NA | Download EU | |
|---|---|---|---|
| BugTrap.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| crossfire.exe | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| CShell.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| HGWC.exe | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| LTMsg.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| Object.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| patcher_cf.exe | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| PatchExpLib.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | |
| SndDrv.dll | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Killmarks und -sounds:
| Dateien | Download NA | Download EU |
|---|---|---|
| Killmarks | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| english\Message | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| woman\Message | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Badges:
| Dateien | Download |
|---|---|
| Badges - CF NA | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Badges - CF EU | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
ACHTUNG:
Die .rez Dateien werde ich mit der Zeit updaten, da diese relativ groß sind. Wenn jemand eine .rez Datei benötigen sollte, möchte er mir das via PN oder hier im Thrad mitteilen.
REZ Dateien:
| Datei | Download NA | Download EU |
|---|---|---|
| RF007.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF010.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF018.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF101.rez | N/A | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| RF122.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF123.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF124.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF130.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
| RF131.rez | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] | N/A |
Roomnamen:
Diese sind hier gespeichert, dann geht ihr auf das Textdokument und fügt diese Liste ein.
Code:
([...]\CrossFire\rez\UI\Scripts\roomname.txt)
Wenn ihr eine wichtige Datei braucht oder kennt, die hier nicht aufgelistet ist, oder eine Datei nicht mehr aktuell ist, dann schreibt mir eine [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] oder schreibt es hier im Thread. Ich werde sie dann uploaden und hinzufügen.
Hier mal ein Tutorial zum Ersetzen der Dateien:
Bitte von nun an keine weiteren File Request Threads mehr erstellen!
Liebe Grüße,
Domi'
[/center]