Minecraft Adventure map Magic Town [Update]

01/24/2013 15:50 DontTouchme1#1
Huhu community.

Ich hab die Jump map Magic jump erweitert weil sie mir zu kurz kam jetzt ist sie viel größer.

Das heisst? Mehr fun :) :D

Downloadlink : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 1: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 2 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 3 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 4 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 5 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 6 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 7 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bild 8 :[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Sorry das ich die Bilder nicht so einfügen könnte ohne links. Ich bin neu und wusste es nicht! :o :(

Naja hauptsache Bilder, viel spass auf der Map. Ein Danke würde mich erfreuen :D. Bay Mfg MineStrikex
01/24/2013 17:31 ComputerBaer#2
Ich verstehe das richtig, du hast die Map eines Anderen erweitert? Dann füg bitte noch den Link zum Original hinzu.
01/24/2013 23:47 DontTouchme1#3
ja,ich hab ein bissjen weitergebaut auf der gleichen Map :). hier die Seite : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
01/25/2013 06:08 ComputerBaer#4
Ok, da hättest du eigentlich auch deinen alten Thread bearbeiten können. Man braucht nicht für jedes Update einen Neuen.
01/25/2013 12:56 DontTouchme1#5
Haste es schon gespielt? :)
-Danke