Hey com,
Ihr sucht einen Metin DE account?
Hier seit ihr richtig! Ich verkaufe euch einen Account mit folgenden Daten:
Level: 47 ca. 2 Kugeln
Rang: Gut mit ungefähr 4-5k
Items & sonstiges ( Bonis & so seht ihr auf den Screens die folgen )
Server ist : Gantar ( Fusions-Server )
Voher war dieser Account auf s17
Screen's: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Suche angebote! Ihr schlagt mir einen Preis vor
Akzeptiert werden folgende Zahlungsarten
PaySafeCard, uCash, PayPal, Wolfteam Account's, Handy/Telefon Payment's, E*gold, SYV (Share YouTube Videos) ( Accounts mit Coins drauf ).
Wichtig: Alle andere Angebote werden direkt Reportet & Ignoriert!
Vergesst nicht, Ihr macht die Angebote, also fragt nicht, wie viel suchst du!!
Ihr sucht einen Metin DE account?
Hier seit ihr richtig! Ich verkaufe euch einen Account mit folgenden Daten:
Level: 47 ca. 2 Kugeln
Rang: Gut mit ungefähr 4-5k
Items & sonstiges ( Bonis & so seht ihr auf den Screens die folgen )
Server ist : Gantar ( Fusions-Server )
Voher war dieser Account auf s17
Screen's: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Suche angebote! Ihr schlagt mir einen Preis vor
Akzeptiert werden folgende Zahlungsarten
PaySafeCard, uCash, PayPal, Wolfteam Account's, Handy/Telefon Payment's, E*gold, SYV (Share YouTube Videos) ( Accounts mit Coins drauf ).
Wichtig: Alle andere Angebote werden direkt Reportet & Ignoriert!
Vergesst nicht, Ihr macht die Angebote, also fragt nicht, wie viel suchst du!!