FFB Client ?

11/08/2012 16:31 ThoughtfulDev#1
Hat wer noch den FlyForBlacknight(FFB) V6 Client?

hoffe auf antwort
11/08/2012 17:11 [S]Skyline#2
wieso nimmst du nicht den offi v11 client den haben die auch genommen und überarbeitet^^

Link: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Register dann kannste laden

oder : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]