Need programe (Nescesito programa)

11/02/2012 02:09 wooowooow#1
ola
Tengo un problema con todos los hacks
Cuando los abro me dicen que tengo k tener un programa llamado MSVCP100 i que tengo k reinstalar pero no me funciona alguien me podria dar el link del programa o me lo pasa pls.

Hi
I have a problem with all hacks
When i open it' it's say me i need have a program named MSVCP100 and i need redownload but i do it but it's don't work someone can say me a link or it's can pass me the programe pls.

Tnx
I DONATE APP WHO HELPS ME!!!

Ħola
Cuando los abro me dicen que tengo k tener un programa llamado MSVCP100 i que tengo k reinstalar pero no me funciona alguien me podria dar el link del programa o me lo pasa pls.

Hi
When i open it' it's say me i need have a program named MSVCP100 and i need redownload but i do it but it's don't work someone can say me a link or it's can pass me the programe pls.

Tnx

ola

Hi

Tnx
11/02/2012 12:51 Hybrid~#2
lol.
MSCVP100 is not a program
is a .dll
search on google for MSVCP100.dll
11/03/2012 10:06 stefanel11#3
1. umm, download a .dll fixer and fix that .dll in your computer :>,
2.You also can try restart your computer after downloading the .dll
3.Look if you put it exactly