Middleman-Service von .xaNe

10/24/2012 21:40 .xaNe#1
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Herzlich willkommen zu meinem Middleman-Service.
Zunächst möchte ich erstmal erläutern, warum man ausgerechnet mich als Middleman hinzuziehen sollte.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Mehr als 40 Black-Market Bewertungen
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1000 Beiträge
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Premium
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Telefon verifiziert
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] elite*Gold Trader

Nun bleibt noch die Frage offen, warum ich es mache. Darauf gibt es eine ganz einfache Antwort.
Ich möchte das epvp möglich frei von Scammern bleibt, da diese nur first haben wollen und first geben und Middlemans abschlagen.

Nun kommen wir zu den Bereichen, in denen ich meinen Service anbiete.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Amazon
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Fly For Fun
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] e*Gold
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] PayPal
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] World of Warcraft
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Facebook
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Minecraft
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Steam
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] YouTube

Hier sind noch meine Kontakt Informationen (Skype dient lediglich zum Schriftverkehr vor dem Handel, es wird NUR via Elitepvpers getraded.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] xane.epvp

Zu guter Letzt noch die Kosten für den Service

Der Service ist KOSTENLOS

Ich würde mich freuen, deinem Trade mehr Sicherheit zu verleihen! Auf dann!
10/28/2012 17:36 FILOO#2
very professional middleman, highly recommended!
10/28/2012 17:40 .xaNe#3
Thanks mate ;)