E*PvP Old Thread Checker ~ See old text of bugs/threads which are edited

08/14/2012 02:25 SuckMyBaum#1
Hello,
today i show you my E*PvP thread checker.
With this tool you can get Threads which are edited.
An example for this and how to use is in my Video.

It's usefull if someone edited a thread where was a bug, but the bug was deleted now [in the thread]. And with this program you MAYBE can get it back. But only maybe, not 100% chance ;)

Video:

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
VirusTotal: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Screenshot:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

BTW: Here is an "[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]", you can run this over night and it will save all new threads, so you can see all posted bugs ;)
08/14/2012 03:05 HIHOWSITGOING#2
Nice, but I thought you were done wit epvp and making programs?
08/14/2012 04:16 darkkiller33#3
sounds cool
08/14/2012 16:41 Havelock_Vetinari#4
Darf man mal erfahren warum Suck jetzt Banned ist ? :O
08/14/2012 16:45 SuckMyBaumGotBanned#5
Hallo,
Ich selber weiß nciht wieso.
Ich hatte 2 Verwarnungen weil ich einmal Sagte das endlich ein Mod weg sei...
Und eine die ich gerade net mehr weiß. Aber die 3, konnte ich nicht sehen.
Ich werde einen Mod anschreiben. Der kann anhand der IP überprüfen das ich suckmybaum bin udn mir mal sagen was daran falsch ist.

Denn der Thread wurde NICHT editiert. Das heißt hier ist eig. nichts falsch :mad:

Quote:
//Edit: Ok habe nun den Grund:
"Grund: Spam/Trolling für diesen Post Wie man bei Kbot ganz einfach General wird ;)
Von Lawliet!"

Ich denke mal wegen dem Bild "10 Millionen Spermien und dann sowas wie du!", welches hier rauseditiert wurde: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bin aber in 1 Woche wieder da ;)