Crash when trying to something with pointers?!

01/10/2009 06:05 DrogenViech#1
Hey,
I'm running into trouble when trying to create Pointers in CheatEngine 5.4... For whatever reason, it's undetected on Int-Servers for me.
So after finding out my current position, i rightclick the addresss and select "Find out what writes to this address"
Now, when trying to move in Kal again, it immediately closes
Do i have to use some selfmade UCE to get this to work? I don't like searching stuff over and over again :(

Hallo, ich habe ein Problem mit der CheatEngine 5.4, wider erwarten ist sie bei mir auf Int-Servern undetected...
Habe also meine Position herraus gesucht und wollte einen Pointer erstellen, klicke also auf "Find out what writes to this address" und die beiden Fenster oeffnen sich.
Wenn ich jetzt allerdings in Kal loslaufen will, schliesst sich Kal einfach... kann man Pointer nur mit 'ner selbstgebastelten UCE suchen? :(

edit:
Already tried DAEngine,Ghostkiller, and Kikis UCE - they don't seem to like Vista.
01/10/2009 07:11 ZazaUAE#2
that CE is detected dont use it use DAEngine or kiki or lets engine is better UCE xD
01/11/2009 06:09 DrogenViech#3
Quote:
Originally Posted by ZazaUAE View Post
that CE is detected dont use it use DAEngine or kiki or lets engine is better UCE xD
Wie ich im ersten Post schon beschrieben habe - DAEngine, Kikis Engine, und Ghostkillers UCE funktionierten nicht - Sie verursachen einfach nur einen Bluescreen beim starten.

As i said in the OP... i tried DAEngine, Kikis engine, and GhostKillers UCE - they all create a bluescreen on load.
01/11/2009 12:38 Gsoul#4
versuch moonlight1236 mit da kernel