MW3 Hidden Emblem [PS3]

06/28/2012 19:01 maximus1996#1
Hallo,

habe gerade eine Runde S&Z mit meinem Kumpel gespielt und bin auf einen Spieler namens "Ionevvolf" gestoßen. Er ging ziemlich ab und hatte den letzten Kill und dabei ist mir aufgefallen, das er ein ziemlich geiles Emblem hat. Ich wollte das Emblem auch und bin deshalb sofort an den PC in Elite rein und habe den Kerl gesucht und damit auch das Emblem:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

oder: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Danach habe ich den Namen des bildes also "cardicon_elite08" gesucht und bin auf diese Seite gestoßen: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Achja da steht:
Quote:
Clan Challenges represent both in-game and ELITE milestones that reward Clan XP as well as in-game emblems upon completion. Challenges range from passive milestones, such as the number of days the Clan has existed, to more active achievements, such as winning a certain number of matches with at least six Clan members on the team.

Most Challenges are multi-tiered, with higher tiers rewarding larger amounts of Clan XP. Complete the first tier of a Challenge to unlock the second, and so on up until the final tier unlocks. Completing the final tier of any Challenge rewards all members of the Clan with a new in-game title or emblem.
Wisst ihr wie man das Emblem bekommt und die anderen

MFG Maximus
06/28/2012 19:42 was_is_xd#2
Mit CoD Elite wenn du mit deinem Clan levelst und der clan höhere rang wird bekommste sowas
06/28/2012 19:51 maximus1996#3
ab welchem level bekommt man den ersten weil ich bin mit meinem clan jetzt lvl 5
06/28/2012 20:36 Rymeria#4
Hier, [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , war das Thema schonmal

ansonsten hier gucken:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Dieses Emblem was du möchtest gibt es ab "Lvl24 Clan Elite"
06/29/2012 07:05 Flοw#5
Jop, habe das auch... schade eigentlich, dass es so "leicht" ist zu bekommen... man muss sich ja nur einen hohen Clan suchen :/