[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Deutsch:
Liebe Guild Wars 2 Spieler!
Hier werde ich eine Liste mit nützlichen Tools für Guild Wars 2 erstellen, die euch in eurem Gameplay unterstützen sollen.
Wenn ihr Tools gefunden habt, die ich noch nicht gelistet habe, lasst es mich bitte wissen!
Ich werde die Liste nun auch durch Videos ergänzen. Lasst mich auch hier wissen, wenn ihr welche gefunden habt, die nützlich und nicht gelistet sind.
Hier werde ich eine Liste mit nützlichen Tools für Guild Wars 2 erstellen, die euch in eurem Gameplay unterstützen sollen.
Wenn ihr Tools gefunden habt, die ich noch nicht gelistet habe, lasst es mich bitte wissen!
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (Alle Tools, unbedingt reinschaun)
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (Sprache links oben änderbar)
Ich werde die Liste nun auch durch Videos ergänzen. Lasst mich auch hier wissen, wenn ihr welche gefunden habt, die nützlich und nicht gelistet sind.
- Wirtschafts- & Marktsystem
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Cheers!
English:
Dear Guild Wars 2 Players!
Here I'm going to list useful Tools for Guild Wars 2. They should come in handy during your journey through Tyria.
Should you stumble across any tools that are not listed below, please let me know!
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (All tools, have a look)
- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (change language in the top left corner)
I will expand this thread by a list of useful Videos. As with the above list, please let me know should you stumble across any useful videos.
- Economy System
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Cheers!
Official Pages:
Official Website for Guild Wars 2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Forums for Guild Wars 2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Wiki Page for Guild Wars 2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Facebook page for Guild Wars 2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Twitter for Guild Wars 2: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Guild Wars 2 FAQ: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Guild Wars 2 YouTube channel: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official ArenaNet YouTube channel: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Official Guild Wars 2 Twitch Channel: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]05/04/2012 22:32 Wingardium™#2Danke für die Auflistung, sind nützliche Sachen dabei.05/04/2012 23:21 azziraal#3Gute Idee, danke ;)05/04/2012 23:54 ApexBlue#4danke dafür, sieht nach ein paar netten tools aus ;>
vorallem das crafting tool05/05/2012 01:26 Tenaka#5Da kannste auch gleich die GW2 Guru Datenbank mit reinnehmen:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]05/05/2012 11:01 dacx#6
#addedQuote:Da kannste auch gleich die GW2 Guru Datenbank mit reinnehmen:
Weiterer Namensgenerator hinzugefügt!05/05/2012 23:51 EXODIA™#7Skill & Craft sind gut xD,.. aber der neue NamensGen. ist der Hammer! :D
Teil der Tools Top & hilfreich!05/14/2012 18:35 juleilah1337#8Tools sind sehr gut.
Danke für die Auflistung, gute Arbeit.05/14/2012 19:18 lachnicht#9Nun nur noch auf die deutsche Version warten...
Aber die Franzosen mögen uns deutsche wohl nicht so gerne :D06/23/2012 21:44 Muddy Waters#10#stuck06/23/2012 22:10 lachnicht#11Deutscher Build-Planer:
Unten kann man die Klassen auswählen.
Oder hier:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]06/23/2012 22:49 RaZi121212#12ich hasse es bei mir wird alles ales i-wie blockt (nur buffed geht) was is der Build - Planer? was kann man da genau mit machen?
kann man as au über gw2 wiki machen`?06/23/2012 23:01 Anonymous-9021#13wollte nur sagen, dass in der deutschen version der letzte teil mit den videos auf englisch ist. hab damit absolut kein problem aber sollte schon seine richtigkeit haben.06/23/2012 23:11 dacx#14
Ich war grade dabei, das alles zu aktualisieren, und habe die Spoiler vertauscht.Quote:wollte nur sagen, dass in der deutschen version der letzte teil mit den videos auf englisch ist. hab damit absolut kein problem aber sollte schon seine richtigkeit haben.
Sollte nun alles stimmen.07/05/2012 21:48 Tenaka#15Man könnte noch ggfs. die beiden Videos hinzufügen (Links zu Threads), da ist noch ne Menge nützliches drin, für die Leute die nicht so auf "einlesen" stehen :D