Brick Force

04/03/2012 17:50 FrauReed#1
Moin Community,

Ich und mein bro haben uns jeweils einen Account für BrickForce erstellt, ging auch alles gut, aber wir können uns nicht mehr einloggen.
Bzw. auf der Seite von Brickforce schon, aber wenn wir uns für das Spiel selber anmelden wollen, dann steht da unbekannter Account.

Bei euch auch?

Danke
04/03/2012 17:54 Kadso™#2
Das Spiel ist noch in der Closed Beta, wartet bis auf eurer Email steht, dass ihr aktiviert wurdet ;)
04/03/2012 17:56 Twonky <3#3
Ihr seit wohl noch nicht aktiviert bzw. habt noch keinen Beta Key eingegeben, stimmt's?
Beta Keys kriegt Ihr bei mir sehr günstig!
04/03/2012 17:57 FrauReed#4
Quote:
We will personally inform you via e-mail (++++++) when your account has been unlocked for closed beta. Please check out our FAQ for further information: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].

We’d like to say a big thank you for your patience with a Brick-Force “Golden B” Helmet – rewarded when open beta begins, exclusively for beta testers!

Brick it to the limit! Claim an additional gift, the “B-Hammer” by referring at least 5 friends to Brick-Force via your personal link.
Your personal link is:

++++++++++++++***************
Useful Links:
Official Website: *********************
Facebook: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Twitter: twitter.com/BrickForce[[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Blog: brick-force.tumblr.com/[[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Youtube Channel: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Support: support.infernum.com[[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Thanks for registering!
Und was ist damit?

The Brick-Force Team

Quote:
Originally Posted by Twonky <3 View Post
Ihr seit wohl noch nicht aktiviert bzw. habt noch keinen Beta Key eingegeben, stimmt's?
Beta Keys kriegt Ihr bei mir sehr günstig!
Wie bekommt man die denn?
04/03/2012 18:14 Commander70#5
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Da steht alles.
04/03/2012 19:28 Sir Biferus#6
Quote:
Originally Posted by FrauReed View Post
Und was ist damit?

The Brick-Force Team
Quote:
Originally Posted by FrauReed View Post
Und was ist damit?

The Brick-Force Team

Wie bekommt man die denn?

Bitte editieren.Doppelposts sind verboten.
04/03/2012 21:36 InfiniteStack#7
Jo hatte das selbe Problem :D
Danke nochmal!
04/03/2012 23:32 kaiworm#8
Probier mal mit e-mail einzuloggen
04/04/2012 00:39 o0Star0o#9
das spiel ist gail ... zock es auch
04/04/2012 00:47 Divity#10
Ich habe noch einen Key hier rumliegen ;)