The bug is very simple. How to kill botters without any chance to escape ? Just shoot them one WIZ-X rocket and the ship stop :) If I help you press thanks, please :)
04/01/2012 19:30Andrew™#2
**WIZ-X rocket, but BUG don´t work for me (cz1/cz2/cz3).
04/01/2012 19:37vpv_bg#3
Quote:
Originally Posted by andrew12341
**WIZ-X rocket, but BUG don´t work for me (cz1/cz2/cz3).
I and my friend try it to Ibot and Kbot and it works :) (us3/int7/int14/int8)
04/01/2012 20:03by-baho#4
int 11 work :)
04/01/2012 20:27SirΒasti#5
Why are you planning to kill the botters ?
But it is a good bug but its quite funny because half of us are botters on this forum ^^
04/01/2012 21:18Gamer Welt#6
das ist voll kacke ^^
04/01/2012 22:10DateiRWE#7
fuck that shit xD
04/01/2012 22:18FWD#8
Kann mir das einer uebersetzen?
04/01/2012 22:20Shooter68#9
einen botter mit einer wiz rakete anschiesen und der botter bleibt dann stehen
04/01/2012 22:50by-baho#10
thx
04/02/2012 10:35old_friend#11
hope they kill ya`
04/02/2012 10:50Tragger™#12
*closerrequest
Bitte sogar ganzes Thema löschen!^^
04/02/2012 12:02Mutter88#13
brauch nur noch wiz rockets^^
04/02/2012 12:21KleinesGumi#14
nicht löschen das hilft gegen botter plagge auf x-2
04/02/2012 13:01L1m4ro#15
If anybody can, report this bug to IBOT team.
It's nothing bad but if BP reads this, they will build up anti-bot script and ban all of us.