[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hallo liebe Cheater,
Ich Release meinen Hack heute.
Ich habe ein Paar Sachen hinzugefügt, leider habe ich es aber nicht geschafft ESP wieder hinzubiegen.
Da ich aber nicht will das mein Hack erst kurz vor einem neuem Update erscheint poste ich ihn heute.
Einige Bugs die bald behoben werden:
Userfinder
Teleports
Autostart
Without Weaponbinder:
UPDATE!!!!
Weaponbinder added
8th Slot Medickit2 bei Medic works :)
Download:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
VT Dll:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
VT RAR:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Credits:
hero9910
Eagl3
Croner
Red_L!n3
Hans211
Cyberrazzer
UnknownData
SiroTricks
Skilllex™
Thanks drücken ist erlaubt
Failed to inject???
Hallo liebe Cheater,
Ich Release meinen Hack heute.
Ich habe ein Paar Sachen hinzugefügt, leider habe ich es aber nicht geschafft ESP wieder hinzubiegen.
Da ich aber nicht will das mein Hack erst kurz vor einem neuem Update erscheint poste ich ihn heute.
Einige Bugs die bald behoben werden:
Userfinder
Teleports
Autostart
Without Weaponbinder:
UPDATE!!!!
Weaponbinder added
8th Slot Medickit2 bei Medic works :)
Download:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
VT Dll:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
VT RAR:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Credits:
hero9910
Eagl3
Croner
Red_L!n3
Hans211
Cyberrazzer
UnknownData
SiroTricks
Skilllex™
Thanks drücken ist erlaubt
Failed to inject???
Code:
[URL="http://www.elitepvpers.com/forum/warrock-guides-tutorials-modifications/1521584-how-nie-wieder-failed-inject-new.html#post13649977"]Klick me !! für die lösung[/URL] Win7 and Vista run Injector as Administrator