Minecraft Farmservice

03/06/2012 16:48 TrustedKeysFTW#1
Willkommen bei meinem Farmservice

Was mache ich?

Farmservice: Ich werde für euch auf eurem Server, für etwas e*g, Sachen in Minecraft sammeln.

Preise für 64

Stein4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Sand2[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Kies4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Holz4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Holzplatten2[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Blätter2[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Äpfel[16]*4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Eisengitter10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Wolle8[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Kaktus10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Redstone10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Zuckerrohr10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Eisen13[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Gold[10]*5[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Diamand[10]*10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold
Lapus Lazuli[10]*2[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]e*gold

*Nicht 64, sondern das was in den Klammern steht.

Angebot gilt NICHT für Server auf denen man Geld zum Spielen zahlen muss!
Und Bitte nur schreiben, wenn wirklich interesse besteht. Alles andere werde ich als Spam werten.
03/08/2012 17:04 Pαssιon'#2
Das ganze hat keinen Sinn,
du kommst auf unseren Minecraft Server und farmst uns Sachen,
die man sich mit Commands selbst holen kann da es unser Server ist.
03/08/2012 18:22 Wolo#3
Er meint damit, dass er auf dem Server, wo ihr SPIELT, für euch farmt.
Gruß Wolo
03/08/2012 18:27 TrustedKeysFTW#4
Genau ;)
03/08/2012 21:04 .PaxZ#5
Preise nicht etwas hoch angesetzt?
8e*gold um 64 Löscher unter dir in 2 min zu graben?
03/08/2012 21:06 TrustedKeysFTW#6
Ist verhandelbar :)
03/08/2012 21:09 xlSkiiLeZz#7
So gesehen nette Idee Aber finde ich schon Bisl komisch :D
Preise finde ich viel zu viel für 8e*gold 64 Stein :D

Aber naja
Wünsche dir viel glück :))

Grüße
03/08/2012 21:12 TrustedKeysFTW#8
Quote:
Originally Posted by TrustedKeysFTW View Post
Ist verhandelbar :)