[Service]-* Billige Werbung *-[Vk]

02/15/2012 19:01 Slythx™#1
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hallo, Liebe Epvp Nutzer.
Hier möchte ich meinen neuen Werbung Service Vorstellen, weil mein alter nicht professionell genug war.
Durch meinem Werbung Service wird eure/euer Video/Service/Shop/Homepage/etc. öfters benutzt/angeklickt.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ZeitMit SpoilerOhne Spoiler
1 Woche5[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
2 Wochen9[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]19[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
3 Wochen13[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]27[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
1 Monat15[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]36[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Lifeteime?[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ?[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
PREISE SIND VERHANDELBAR !
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wenn ihr meinen Werbung Service nutzen wollt, dann schickt mir bitte eine PN oder schreibt es in diesem Thread.
Wir machen denn einen Preis ab. Ihr schickt mir das E*gold und ich werde so schnell wie möglich eure Werbung/etc. in meine Signatur einfügen.
Die Zeit läuft erst, wenn ich die Werbung/etc. in meine Signatur gemacht habe.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Werber?Werbung?Dauer?Abgelaufen?
ElTermino[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]22.März X
[M]oose[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Banned
Keyosk[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Permanent X
.SafetyTrading'[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]4.März X
dkejulien[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]18.März X

Feedback

Wenn ein Kunde gebannt wird, dann entfällt die Werbung.
02/15/2012 19:27 ElTermino#2
Hallo Toxic,
ich würde den Service 1 Woche in anspruch nehmen aber mit Spoiler (5 e*gold)
Bitte schick mir einen Treasure link :D

Hier der Link für den Werbung gemacht wird :D
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
02/15/2012 19:27 Keyosk#3
Edit.

Top :)
02/15/2012 21:58 ElTermino#4
Hab den Treasure gekauft :D
wo kann ich bei dir meine werbung sehen ?
02/16/2012 09:13 Slythx™#5
Quote:
Originally Posted by ElTermino View Post
Hab den Treasure gekauft :D
wo kann ich bei dir meine werbung sehen ?
Ist drin !
PUSH
02/17/2012 09:07 ElTermino#6
Hat alles super geklappt :D nur weiter zu empfehlen ;)
02/18/2012 00:32 dkejulien#7
Hat alles geklappt.
02/19/2012 18:49 Hartz IV Empfänger#8
Dieser Link: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 2 Wochen für 26 e*Gold
Wen drinnen ist Pn me

Edit: Werbung gekauft, danke !
02/22/2012 13:51 Slythx™#9
PSUH
02/23/2012 20:00 Slythx™#10
PSUH