[ACTA DEMO] Live Streams

02/11/2012 12:49 .SpeedLinK#1
piraten-radio.net

Audio Streaming ab 10 Uhr aus aktuell 23 Städten Deutschlands Twitter Facebook Google+
12:00 - 17:00 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Livestream - STOP #ACTA Demo in Düsseldorf. Ab ca. 14 Uhr live von der Demo: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Kurze Eindrücke von der Demo in Münster, NRW, Germany. 12:30 - 16:00 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Livestream von der Demo in Hannover, Niedersachsen ab 12:00: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Dortmund ab 15:00: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hamburg ab 14:00: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Freiburg ab 15:00 Uhr: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Saarbrücken Livestream wo möglich(Hotspot) ab 15.00h : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Stuttgart ab ca. 15:00: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] + [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

München ab 12:30 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

LiveStream ANTI ACTA LISBON OPORTO 11 AM - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] #anonymous #ACTA #Portugal

München ab 12:30 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

LiveStream Chemnitz: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 12:30 Uhr bis 16:00 Uhr

Now: Stop-ACTA.lt - kurmis56 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Stop- #ACTA #Protest in #Lithuania

Now: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Live Stream #ACTA protest in Bulgaria

Ulm: Ab ~14:40 über ustream: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Acta Kundgebung Zürich: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Weitere Live Streams folgen noch

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
02/11/2012 13:17 EpvpNeulinG#2
Danke für die Mühe!
02/11/2012 13:24 .SpeedLinK#3
Quote:
Originally Posted by Auxi ツ View Post
Ich hoffe nach dem heutigen Tage hört ihr auf die gesamte Community mit euren ACTA Spamthreads zu nerven.
Wo ist das denn ein Spamthread,ich will nur das es sich jeder auch Live anschaun kann und gepostet wurde sowas hier in irgend einer Sction auch noch nicht "also"...

Spam du mal lieber nicht mit deiner negativen Kritik weil davon hatt die Com mal garnichts außer vll Augenkrebs.
02/11/2012 13:29 Gentleman Jack#4
Quote:
Originally Posted by Auxi ツ View Post
Das ist der gefühlt zehntausendste Thread über euer tolles ACTA. Es ist Spam, es nervt, hört auf damit. Die, die es interessiert, können auch googeln, wenn sie schon selber zu faul sind nach draußen auf die Straßen zu gehen und selber zu protestieren. Da is auch nix mit "Hör auf zu spammen mit deiner "negativen Kritik" omg"
Du magst es nicht, also soll niemand es posten?

Are u fkn kidding ?

___

Danke für die Arbeit.
02/11/2012 13:31 Meiko​#5
Quote:
Originally Posted by Issei Sagawa View Post
Du magst es nicht, also soll niemand es posten?
Ich seh schon dass das gelesene hier nicht verstanden werden will. Deshalb hab ich an dieser Stelle auch keinen Grund hier weiterzureden.
02/11/2012 13:33 .SpeedLinK#6
Mir egal wie Du darüber denkst,ich wollte nur helfen so das es sich jeder anschauen kann und nicht googeln muss.

Wenn dir der Thread nicht gefällt dann klick oben an deinem Browser aufs rote Kreutz oder schalte gleich den Pc aus wenn es dich so belastet.
02/11/2012 15:04 .Tiq3reye™#7
Hat jemand ein Livestream für die ACTA-Demo's in Österreich ?