** PROMOCODES **

11/23/2011 18:07 .ReneStyl3zz#1
Hey Ho,
ich verkaufe hier ein paar Promo Codes.
Alles wird via Treasure verkauft.
Bitte Video machen, sonst gibts keine Rückerstattung des e*g's!


Video machen! Ohne Video keine Rückerstattung falls der COde nicht geht!


Javelin : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Javelin : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Javelin : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kamakazi : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kamakazi : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kamakazi : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kamakazi : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
CX4 Storm : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
CX4 Storm : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
CX4 Storm : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
XM8 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
XM8 : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
AW50F : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich nehme keine PSCs.
MFG
11/23/2011 18:10 jkjkjzkul#2
Javelin ist nur 1e*gold wert
Da ist Katana ingame billiger
cx4storm viel zu teuer
xm8 geh sterben
11/23/2011 18:11 .ReneStyl3zz#3
Quote:
Originally Posted by _FlaWleZz' View Post
Javelin ist nur 1e*gold wert
Da ist Katana ingame billiger
cx4storm viel zu teuer
xm8 geh sterben
Du musst es ja nicht kaufen !!!
11/23/2011 19:06 .Zohan™#4
Quote:
Originally Posted by _FlaWleZz' View Post
Javelin ist nur 1e*gold wert
Da ist Katana ingame billiger
cx4storm viel zu teuer
xm8 geh sterben
reported spam!
Ist jedem seins wie er die Preise macht. du kannst ihn in einem ordentlichen Ton via PN darauf aufmerksam machen das seine Preise zu hoch sind!
Du solltest kein Guard werden!
11/24/2011 11:47 .ReneStyl3zz#5
Quote:
Originally Posted by .Zohan™ View Post
reported spam!
Ist jedem seins wie er die Preise macht. du kannst ihn in einem ordentlichen Ton via PN darauf aufmerksam machen das seine Preise zu hoch sind!
Du solltest kein Guard werden!
Danke:) Ist ja meine Sache wie teuer ich die Sachen verkaufe!...