[WILD Network]Last Chaos EP1

11/22/2011 22:03 djcyber#1
English:
Hello Wizatek Comunity i want to introduce you our new Ep 1 Last Chaos P-Server.
It's called Legendary Last Chaos & gots lvl 165 cap. We try to give you the good old Last Chaos in better times feeling back. It's no Server where you need much money to reach something our target is that you have fun on our Server.
If you find bugs- we try to fix it.

Why our Server? Whats special?
-we got Tomb
-Lust Trum(floor 1-7)Need fix (Floor 10 Scrool)
-Merac Castle Siege
-Dratan Castle Siege
-fixxed active Skills
-24/7 Root Server
- DEDICATED server
All like in good old times.

Rates:
EXP: 60x
SP: 80x
Drop: 80x

IMPORTANT: Looking for dev helpers on ep1 server database
In conflicts with the homepage, use the alternativ links for register and downloading the client.
Get help or info Please Visit The [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Our Homepage: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]!

Alternative Register-Page [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]!

Alternative Downloadlink: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]!

Questions? Contact us in our Forum

Updates :
- Floraims Cave
- Strayacave
- New site
- Donation system and more
11/22/2011 22:45 Caѕper#2
Good Server! :)
11/22/2011 23:12 djcyber#3
thx
11/23/2011 00:34 JINGES#4
server down?
11/23/2011 00:58 djcyber#5
up now
11/23/2011 01:27 DonJoe#6
Wenn ich sowas schon Lese:

Quote:
For Players Who can log log i

Has ya u can see all players who are not able to log in are banned or blocked due to failed to downlad out new client server will not let you log in until new client and patches and prouff of access to be yours and not

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Thanks for playing with us !Gracias por jugar con nosotros ;) !

Vergeht mir die Lust an dem Server. Spanische Server Announcements und schlecht/kaum Englisch Sprechende Admins/GMs... :cool:
11/23/2011 01:41 »Epicz´#7
Quote:
Originally Posted by DonJoe View Post
Wenn ich sowas schon Lese:

Vergeht mir die Lust an dem Server. Spanische Server Announcements und schlecht/kaum Englisch Sprechende Admins/GMs... :cool:
Dann spiel halt nicht drauf &. solche unnötigen Kommentare kannst du eig auch lassen. Achja btw > Soweit ich weiss sind so einige Leute ausm Eternia Ep2 Stuff aus Spain und trotzdem läuft der Server super.
11/23/2011 01:44 djcyber#8
pff
11/23/2011 02:17 reggimann#9
Quote:
Originally Posted by EpicZx View Post
Achja btw > Soweit ich weiss sind so einige Leute ausm Eternia Ep2 Stuff aus Spain und trotzdem läuft der Server super.
na dann weiss ich ja jetzt schon wie der server läuft... btw eternia ep2 ist der größte betrug unter der lc sonne (gerade weil spain,wer sich mit eternia ep2 auskennt,sollte das eigentlich wissen).

und nein,ich spiele auch nicht drauf und wünsch allen anderen viel spaß ;)

btw: und nicht vergessen,immer fleissig donaten.
11/23/2011 11:15 Basti180#10
Das ist von gestern.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
11/23/2011 16:36 Michael1998#11
This server is a nice server ;)
11/23/2011 21:52 djcyber#12
thx alot all skills and iytem has been fix and also items all fix and more
11/23/2011 23:41 PhallusDei#13
Quote:
Originally Posted by djcyber View Post

Rates:
EXP: 60x
SP: 80x
Drop: 80x
das ist ja wohl eher offi like, 3 junge fuechse gehauen, 5% exp, aber nicht pro mob^^

edith.. 1 richtigen fuchs 4lvl^^ lol

Fazit

Ganz alte Schule

Ok, die exp Rates kommen auf lange sicht auch nicht hin mit der Beschreibung, ebenso wenig wie die FP Rates, sieht doch sehr nach Lockvogel Rates aus, einzig die Goldrates scheinen zu stimmen, aber was soll ich mit dem Gold wenn es nicht mal einen cash NPC gibt?

Alle Nase lang droppt man hier aber Eier und Flöten, teilweise 3 von einem Mob... lol was sollen wir damit?

Plussrate genauso schlecht wie überall

Waffen/Rüssi droppen anscheinend bis +5 ja Wahnsinn^^

und die auf der HP angekündigte eventwaffe ist +0 nicht wie beschrieben +15

Gibt für mich keinen weiteren Grund dort zu spielen

bb
11/25/2011 21:14 1jenuz1#14
bump to the top!!
11/27/2011 11:34 PhallusDei#15
gehört auch verschoben in last chaos privatserver