Texture Pack [Sammelthread]

10/13/2011 22:55 iShoT.#1
Hallo erstmal,
dies ist ein Sammelthread von etlichen Texturepacks,
egal ob 16x,32x,64x,128x,256x,512x.
__________________________________________
Texture Packs


-16x
Inhaber Texture Pack Version
XAIWAKER[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Sphax84 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Deon3000 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Dante80 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 4
Mythra [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
TheGTRacer97[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 4
Kamuel[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Yushatak[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 4
__________________________________________

-32x
Inhaber Texture Pack Version
JohnSmith [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Emkay443 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Vattic [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Glimmar [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Karliiee [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 4
Sphax84 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
lithiumsound[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
TigerXLine[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Kris Eike[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 4
__________________________________________

-64x
Inhaber Texture Pack Version
DerSommer [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 4
Pustekuchen [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Misa[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
xx12xx[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Sphax84 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
BlowJoe[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Dieluter[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
TigerXLine[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
__________________________________________

-128x
Inhaber Texturepack Version
AzaIndustries [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 4
Fettgondel [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
Sphax84 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
xx12xx[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Dieluter[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
__________________________________________

-256x
Inhaber Texture Pack Version
xx12xx[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.9 Pre 3
Sphax84 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 1.9 Pre 3
__________________________________________

Wichtige Infos!
10/13/2011 23:15 Infinityminer#2
Sieht gut aus Nice :):)
10/14/2011 01:06 Janji#3
Was bedeuten denn 16x 32x usw?
10/14/2011 01:26 iShoT.#4
Quote:
Originally Posted by Janji View Post
Was bedeuten denn 16x 32x usw?
Das ist die Auflösung, desto höher desto mehrere Pixeln hat die Textur.
Glaub ich zu mindestens.
10/14/2011 01:55 Mr.GrimmeL#5
So ein Thread gab es doch schon mal?

Edit
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
10/14/2011 04:14 Lycandra#6
Quote:
Originally Posted by Mr.GrimmeL View Post
So ein Thread gab es doch schon mal?

Edit
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wer lesen kann ist klar im Vorteil :) Er hat bei Wichtige Infos geschrieben das es mit einem Moderator abgesprochen ist.
Find ich übrigens super!
10/14/2011 07:31 Netsky'#7
Ich denke nicht das du mit einem Mod gesprochen hast. Denn dieser hätte dir niemals das OK dafür gegeben, da es 5 andere Sammelthreads davon gibt. Jedoch muss ich sagen dass dein Thread Recht übersichtlich ist.
10/14/2011 07:51 Daaaft#8
Schön übersichtlich gestaltet ;) nicht übel
10/14/2011 08:27 pr-Hosting#9
Finde ich auch sehr gut.
Hoffe mal das dieser st immer aktualisiert wird.

Mfg

Pr
10/14/2011 11:11 Ream.#10
Wieso sind da nur 1.9 Texture packs?
Manche spielen auch noch 1.8 ?^^
10/14/2011 11:16 Der-Eddy#11
Quote:
Originally Posted by Netsky' View Post
Ich denke nicht das du mit einem Mod gesprochen hast. Denn dieser hätte dir niemals das OK dafür gegeben, da es 5 andere Sammelthreads davon gibt. Jedoch muss ich sagen dass dein Thread Recht übersichtlich ist.
Ich hab ihn erlaubt es damit zu versuchen
10/14/2011 11:58 iShoT.#12
Quote:
Originally Posted by Ream. View Post
Wieso sind da nur 1.9 Texture packs?
Manche spielen auch noch 1.8 ?^^
Vielleicht mach ich noch andere Tabellen extra für 1.8, doch das wohl erst wenn ich die anderen Bits vollständig habe.

Danke an allen für die netten Feedbacks!
10/14/2011 12:48 SubnZero#13
Quote:
Originally Posted by iShoT. View Post
Vielleicht mach ich noch andere Tabellen extra für 1.8 [...]
Soweit ich weiß sollte es trotzdem funzen mit 1.8 1.9er Texturepacks zu benutzen ^^ es wurden ja soweit keine Texturenplätze getauscht
Aber wie gesagt sollte mal einer probieren ;)

LG MagicMan™
10/14/2011 13:32 iShoT.#14
Quote:
Originally Posted by MagicMan™ View Post
Soweit ich weiß sollte es trotzdem funzen mit 1.8 1.9er Texturepacks zu benutzen ^^ es wurden ja soweit keine Texturenplätze getauscht
Aber wie gesagt sollte mal einer probieren ;)

LG MagicMan™
Trotzdem kann man sehr viele Texturen nicht sehen, daher werde ich vielleicht weitere Tabellen machen.
10/14/2011 13:55 WW96#15
Kannst du mal ein paar 512x512 texture pack renmachen? ich kenn da ein paar ;)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]