Hey liebe Elitepvpers Community.
In diesem Thread möchte ich eine Liste von Forensoftware erstellen.
Diese sollen diese ganzen Threads,wie "Suche Forensoftware" vermeiden.
Ich hoffe ich konnte helfen Kritik nehme ich gerne entgegen.
Latest Update @ 11/9/11
Mit freundlichen grüßen , Endless-
In diesem Thread möchte ich eine Liste von Forensoftware erstellen.
Diese sollen diese ganzen Threads,wie "Suche Forensoftware" vermeiden.
Ich hoffe ich konnte helfen Kritik nehme ich gerne entgegen.
| Forumsoftware | Preise | Download |
|---|---|---|
| WBB Lite | Kostenlos | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| Phpbb | Kostenlos | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| MyBB | Kostenlos | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| VBulletin | 159€ | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| WBB 3 | 50€ | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| xenForo | 140$ | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| itschi.net | kostenlos | n.v |
| Webhoster |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Latest Update @ 11/9/11
Mit freundlichen grüßen , Endless-