[Sammelthread] Nützlichsten Plugins / Mods

09/02/2011 21:42 .CoLa™#1
Hallo Liebe Com , Ich möchte hier einen Sammelthread für die Nützlichsten / eurer Meinung nach besten Plugins erstellen falls der Thread nur unsinnig ist einfach closen.
Ich werde alle Plugins auflisten die nach diesem Formular geführt werden.

Formular:

Plugins:

Mods:

Falls ihr fragen zu den aufgelisteten Plugins / Mods habt könnt ihr gerne nachfragen.
09/02/2011 22:06 Njahs#2
Singleplayer:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Inventar editor
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Flymod , Craftmod , Build mod , und vieles , tolles mehr!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Chat mit Commands wie /time day im Single player.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Flugzeuge , mit Bomben und Geschuetzen.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Doerfer errichten , NPC's arbeiten lassen , sich chillig in die ecke stellen.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Doerfer , die beim erstellen der map automatisch erstellt wurden , mit NPC's , mit denen man handeln kann.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Teleportieren mit Signs!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Blocks , die mit redstone betrieben werden , und sozusagen eine Schlaeuse nacharmen.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: "Laufbaender" mit Automatic Workbench , so wie Automatic Furance & aufzug block.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Wird fuer manche mod's benoetigt

Multiplayer:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Chat channels und Igno. liste , sowie eine whisper funktion.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Mit dem Plug kann man Online und Offline leute in den eigen definiertbaren Jail stecken.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Genau das gleiche wie Teleportsigns , bloss im multiplayer.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Wie der name schon sagt , kann man mit diesen Plugin leicht einen Sign Shop erstellen.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Mit dem Plugin koennt ihr mit den Pistons sachen in / oder aus einer Kiste holen.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Erstellt einen "log" , in dem auf anfrage angezeigt wird , wer welchen block kaputt gemacht hat , gut gegen griefer.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Simple Portale in andere welten / zu anderen , selbst definiertbaren orten.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]: Mit diesem plugin koennt ihr eure Chests , Oefen , Buttons , signs und sogar Tueren abschliessen und protecten.

So , jez auch multiplayer Plugins <3
09/02/2011 22:08 .CoLa™#3
Singleplayer sind Mods
Multiplayer sind Plugins

Ich kann auch gerne Mods " sammeln "
falls ihr darauf besteht.
09/02/2011 22:29 Njahs#4
Quote:
Originally Posted by .CoLa™ View Post
Singleplayer sind Mods
Multiplayer sind Plugins

Ich kann auch gerne Mods " sammeln "
falls ihr darauf besteht.
Oh , hatte ich mir schon gedacht xD

Wenn du jez auch Mod's sammelst , aender doch bitte auch noch den thread namen.
09/02/2011 22:38 .CoLa™#5
# added Mods
# added Plugins
# Re-Name Thread add
09/03/2011 20:17 >мєηтαℓιѕт<#6
Plugins :

1. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Protectet die Welt im Sinne ( fire = off ; block TNT )

2. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Protectet die Gebäude per "Holzaxt"
09/03/2011 20:29 .тяµε.#7
Es gibt noch andere Servermods als Bukkit ;)

Und du könntest evtl. den Thread ein wenig übersichtlicher gestalten.
09/03/2011 20:36 .CoLa™#8
Quote:
Originally Posted by .тяµε. View Post
Es gibt noch andere Servermods als Bukkit ;)

Und du könntest evtl. den Thread ein wenig übersichtlicher gestalten.

Wird gemacht chef. Was genau meinst du mit übersichtlicher ?
09/03/2011 20:40 Sєℓσis.'#9
Essentials - Viele Kommandos z.B. /i , /time day/night , usw...
09/03/2011 20:46 .CoLa™#10
Quote:
Originally Posted by Stinsoη. View Post
Essentials - Viele Kommandos z.B. /i , /time day/night , usw...

Download link fehlt .. naja ich besorg den link.
09/03/2011 20:54 False#11
Quote:
vieleicht mit tabellen ;)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
09/03/2011 22:00 .тяµε.#12
Quote:
So wie's jetzt ist ;)
09/03/2011 23:42 >мєηтαℓιѕт<#13
Ich finde auch er ist übersichtlicher geworden.

Plugin :

- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Jobs wie ( Woodcutter ; Miner ... )

- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]- Geld Plugin für Chestshops
09/04/2011 16:32 .CoLa™#14
Quote:
Originally Posted by >мєηтαℓιѕт< View Post
Ich finde auch er ist übersichtlicher geworden.

Plugin :

- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Jobs wie ( Woodcutter ; Miner ... )

- [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]- Geld Plugin für Chestshops

#Plugins added
09/04/2011 22:16 [F!ReMan]#15
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - erlaubt dir Brücken , Tore oder Aufzüge zu bauen.