Huhu,
ich verkaufe hier eine WBB 3.1.5 Lizenz.
Sie enthält:
Es ist also einfach ne Grundsoftware.
Ihr erhaltet die Accountdaten, aber auf Wunsch lasse ich die Lizenz auch auf eurem Account übertragen.
Der Sofortkauf liegt bei 40 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , das Startgebot bei 25 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. Als Bezahlungsmethode kommt für mich PaySafeCard in Frage.
Screenshots:
Gehandelt wird über Skype. Bitte erst per PN, sonst gilt alles nicht.
ich verkaufe hier eine WBB 3.1.5 Lizenz.
Sie enthält:
- Das Komplettpaket von WBB 3.1.5: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Das Upgrade auf das WBB 3.1.5: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Alle Downloads bis hin zur 3.0.0: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Die wichtigsten Plugins im Kundenbereich: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Updatezugang (auf z.B. 3.2.x): [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Supportzugang: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (Supportforum ist möglich!)
Es ist also einfach ne Grundsoftware.
Ihr erhaltet die Accountdaten, aber auf Wunsch lasse ich die Lizenz auch auf eurem Account übertragen.
Der Sofortkauf liegt bei 40 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , das Startgebot bei 25 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. Als Bezahlungsmethode kommt für mich PaySafeCard in Frage.
Screenshots:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Gehandelt wird über Skype. Bitte erst per PN, sonst gilt alles nicht.