☼|Middleman-Service by StarLight™|☼

06/02/2011 10:19 Sir'Gee#1


Alter Threat [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


BITTE LESEN!
Alles wird neu umstrukturiert!





[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich reuploade diesen Threat, um euch hiermit meinen kostenfreien und neuen Middleman-Service dazubieten.

***[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]!Telefon verifiziert!NEW[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]***


-League of Legends [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]NEW
-Silkroad(iSro)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Silkroad(Privatserver)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-WarRock [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-CrossFire [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Steam [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-NosTale [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Elite*Gold [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-PaySafeCard [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-EA Downloader[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]NEW
-WallieCard [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-PayPal [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-uKash [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] NEW
-Browsergames [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Keys(Steam, EA etc.)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Alle arten von Ingamegold[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Voraussetzungen(die ich besitze!)

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Preise/Anforderungen
Der Service ist komplett kostenlos,
würde jedoch zu einer sehr guten Meditation und einer kleinen Spende nicht nein sagen.


[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Kontakt
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]stern_epvp[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Private Nachricht[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Zufriedene Kunden

Euer StarLight™<3
06/02/2011 10:26 Haitek#2
Gerade mit ihr getauscht und muss sagen:

SUPER! Schnell & echt Trusted!^^
06/04/2011 12:40 PﮒychoTiMξ™#3
sehr vertrauenswürdig 100% zu empfehlen
06/09/2011 14:03 Sir'Gee#4
*PuSh*
06/20/2011 17:31 ZeoxII#5
Alles NICE und 100% TRUSTED!
06/20/2011 20:23 MisterHomer#6
Super MM kann man auf jeden Fall weiter empfehlen

Nett schnell und sicher :)
06/21/2011 20:36 Ardey'#7
Sehr netter und guter MM, gerade erfolgreich mit ihm getradet, und nebenbei noch einen netten Chat gehabt ;)

Immer wieder gerne!
06/21/2011 20:47 [S'c'r'u'b's]™#8
Hamma habe eben mit einem getauscht Star war MM er ist 100% Trusted hat zwar etwas länger gedauert als erwartet aber ich bin zufrieden.
06/27/2011 22:28 ~SonGoku~#9
Sieht wirklich 1000% Trusted aus ;)
06/29/2011 12:21 KingD779#10
echt 1a
06/29/2011 14:11 Dasistgeil#11
Quote:
Originally Posted by Kabuton1509 View Post
Sie hat mich abgezogen. Sie hatte meinen Acc zum tetsen. Und jetz ist er gebannt. Und sie meint sie hat den nicht mehr. ACCOUNT STEELER!!!
kann ich dir irgendwie nicht glauben
du weist das das rufschädigung ist und sie/er dich deswegen anzeigen kann ^^
06/29/2011 14:16 Sir'Gee#12
Quote:
Originally Posted by Kabuton1509 View Post
Sie hat mich abgezogen. Sie hatte meinen Acc zum tetsen. Und jetz ist er gebannt. Und sie meint sie hat den nicht mehr. ACCOUNT STEELER!!!
Abgesehen davon das ich nicht "sie" bin,
habe ich weder einen Account gehackt oder geklaut.
Sie haben mir nicht mehr geantwortet und haben den Account über den Support zurückgezogen, wozu sollte ich ihnen dann noch mein Geld geben!

Weiterhin Ohne eine "Trade Request" läuft garnichts!

Wegen Rufmord:
Reported.
06/29/2011 15:02 MattiboyStyler#13
Super MM Gerne wieder! +++
06/29/2011 15:04 Naruto™#14
Alles toll gemacht.
viel glück weiterhin als middleman.
06/29/2011 15:30 Dasistgeil#15
Super habe heute cf account gekauft alles lief wie geplant ^^ Thx !

Nehme dich gerne wieder