♣|Middleman-Service by ĸeuℓe™|♣

04/28/2011 21:00 Sir'Gee#1
BITTE LESEN!
Alles wird neu umstrukturiert!

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich reuploade diesen Threat, um euch hiermit meinen kostenfreien und neuen Middleman-Service dazubieten.

***[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]!Telefon verifiziert!NEW[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]***

-League of Legends [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]NEW
-Silkroad(iSro)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Silkroad(Privatserver)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-WarRock [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-CrossFire [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Steam [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-NosTale [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Elite*Gold [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-PaySafeCard [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-WallieCard [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-PayPal [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-uKash [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] NEW
-Browsergames [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Keys(Steam, EA etc.)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
-Alle arten von Ingamegold[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Voraussetzungen(die ich besitze!)

Preise/Anforderungen
Der Service ist komplett kostenlos,
würde jedoch zu einer sehr guten Meditation und einer kleinen Spende nicht nein sagen.

Kontakt
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]stern_epvp[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Private Nachricht[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Zufriedene Kunden

Euer StarLight™<3
04/28/2011 21:06 oivlis1#2
Ey
leute der Man ist Top

SAVE FAST einfach gut =)

PS:Handel gern wieder mit dir !
04/28/2011 21:07 ZeoxII#3
Alles Super!

Best MM EVER!
Er hat alle Zeit der Welt und jede Menge Geduld!
Nur zu empfehlen.
04/28/2011 21:08 xGolomAnderus#4
war super trade trusted 100% :D
04/28/2011 21:10 Reted R#5
einer der besten mms hir immer wieder gern ;)
04/28/2011 21:14 Famous.#6
super mm gerne wieder
04/28/2011 21:16 iBaum#7
Wie kann es sein das du nur ein Mediation hast und 4 Fan´s xD naja viel glück weiterhin ;)
Bist trusted :)

MfG ;)
04/28/2011 22:08 PﮒychoTiMξ™#8
so ein MM hätte ich auch gehabt haben müssen ;)
04/29/2011 12:37 Sir'Gee#9
First Push
04/29/2011 14:11 xly3x#10
So muss ein MM sein.

Kann ihn nur empfehlen.(:
04/29/2011 14:11 KotzHaufen#11
danke..
04/29/2011 21:23 Jasu<3#12
Wie kannst du soviele 'Fans' haben? Es können doch nur max. 4 sein . Den Kumpels gesagt : ''ey schreib ma rein dass ich gut bin'' ? mfG
04/29/2011 21:25 Sir'Gee#13
Quote:
Originally Posted by Jasu<3 View Post
Wie kannst du soviele 'Fans' haben? Es können doch nur max. 4 sein . Den Kumpels gesagt : ''ey schreib ma rein dass ich gut bin'' ? mfG
Nein, einfach nur Threat verbreitet und gesagt das ich es jetzt auch mache,
einfach nur immer gut dastehen :D
04/30/2011 12:03 Mein Vater#14
Super MM 1337 % trusted
04/30/2011 12:32 heady112#15
Gute MM

KAnn man nur Weiterempfehlen =)