Hey Com.
Ich wolte euch heute mal zeigen wie ihr ganz einfach 1200 bis 2000 G1 bekommt.
Am besten ich zeigs euch mit Bildern ;)
1. Ihr geht auf Diese Seite :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
( ohne klammern schreiben )
2. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
3.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
4.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
6.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
7.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
8.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ihr müsst noch die Toluna Anmeldung Aktivieren, mit der E-mail die ihr bekommt
So das wars ich hoffe euch hat es gefallen mfg
Sven
( pls THX drücken )
Ich wolte euch heute mal zeigen wie ihr ganz einfach 1200 bis 2000 G1 bekommt.
Am besten ich zeigs euch mit Bildern ;)
1. Ihr geht auf Diese Seite :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
( ohne klammern schreiben )
2. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
3.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
4.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
6.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
7.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
8.[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ihr müsst noch die Toluna Anmeldung Aktivieren, mit der E-mail die ihr bekommt
So das wars ich hoffe euch hat es gefallen mfg
Sven
( pls THX drücken )