[Sammelthread]Server aufsetzen

04/18/2011 11:11 .Sly'#1
Sammelthread

Hallo liebe Community , da in letzter Zeit mehrere Threads erstellt werden wo gezeigt wird wie man einen Minecraft Server aufsetzt , wollte ich mal einen Sammelthread starten wo alle aufeinmal zu finden sind!

Geplante Updates

Daily Update at 19:00 Uhr

User Thread Netzwerk Betriebssystem
MusiiC x3 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hamachi Windows
Der-Eddy [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hamachi/Root Windows
BlackTrader [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Root Debian
KillerOptik [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hamachi/Root Windows
lalaladen [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hamachi Windows
insane [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Hamachi / Localhost Windows
SyaX [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] DyDNS Windows
Yacki [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] FreeBSD FreeBSD
Escalon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Localhost Windows

Verbesserungsvorschläge und Kritik sind erwünscht!

Wahrscheinlich befinden sich Inhaltliche Fehler in meinem Thread , bitte macht mich aufmerksam auf diese Fehler damit ich es korrigieren kann!
04/18/2011 11:55 »Côoper«™#2
Sehr Nice ;)
04/18/2011 14:05 Sam Tsui#3
Guter Thread, sehr übersichtlich ;)