/extremMt2 acc zu vk

03/28/2011 17:33 wong1#1
allsoo heute ist es so weit ich höre mit extrem auf und vk mein acc mein krieger ist lvl 105 und mein sura 107 leider hat mein sura kein eq aber der krieger hat is eq naja mach mal bilder rein
waffe= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
rüstung= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
helm= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
schild= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
armband= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
kette= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
schuhe= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
armband-nr2= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ohringe-nr2= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
waffe ab 120 +9= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
90king= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
fucile m16+9= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
gift panzer+9= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
jehts kommen die chars= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
der zweite= [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
so das istz das eq und die chars beim kauf schenke ich noch eine buff mit p skills und 85 rüssii
bitte kontaktiert mich in skype mein name ist ichbingut4 oder in elitepvpers
ich mache nur mit pcs 25euro erst pcs den acc.....
03/28/2011 17:37 Baum#2
Gehört hier rein=> [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].
#moverequest
03/28/2011 18:46 Crank#3
#moved
03/28/2011 18:47 LoLiP0PMann#4
ay du glaubst net das ich die ganzen links anklicke?