[800 € PC Zusammenstellung]

02/13/2011 16:37 I lol'd#1
Nabend epvp,

Ich möchte mir 'nen neuen Computer kaufen,
hab auch schon was schönes zusammengestellt, allerdings wollte ich noch eure Meinung über dieses System hören & erfahren ob ihr eventl. noch Verbesserungsvorschläge oder Kritikpunkte hättet... ;D

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
+ diesen Monitor [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hoffe auf Ratschläge,
regards
02/13/2011 17:01 Jead_10#2
Joa könnte man so kaufen nice prozessor,monitor und grakka ^^alles ganz jut
02/13/2011 17:02 Sohni#3
Sieht eigentlich ganz gut aus...
Vielleicht die Ram Stick gg die Tauschen [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Mit freundlichen Grüßen
Sohni
02/13/2011 18:03 Mazlum²#4
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

da haste den selben monitor für 20 weniger
02/13/2011 20:40 I lol'd#5
Erstmal Danke für eure Antworten,

wunder mich gerade das der Monitor von Mazlum Full-Hd besitzt und trotzdem 20€ billiger ist.. o.O