[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Dear players,
few days ago I've posted that we are incredibly growing and I can't believe that we are close to touch 5000 players in 24h and this DURING the week - on a simple working day. First 3500-4000 hardly on weekends and now 5000 during the week. This is a huge difference. For players online at the same time we are reaching 1200-1300 on highest but we are sure that this will also grow, when more and more players will join the server.
I really can't express how thankful I am that I am the one who has the luck to have such great a great community which is growing with the speed of I don't know what. We are really looking forward or I am really looking forward to see everyone of you on AoM. Everyone can convince himself from the amount of players by visiting us. Try it, you may get addicted!
Thank you, thank you, thank you! :)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Liebe Spieler,
einige Tage zuvor habe ich hier oben geschrieben, dass der Server mit einer unglaublichen Geschwindigkeit wächst. Und ich kann es nicht glauben, dass wir bald die 5000er Marke knacken werden, was unsere 24h Spielerzahl angeht. Und das an einem normalen Arbeitstag unter der Woche. Erst 3500-4000 am Wochenende mit Mühe, jetzt fast 5000 unter der Woche. Das ist ein erheblicher Unterschied. Was die Spielerzahl zur gleichen Zeit angeht beläuft sich diese zum Höhepunkt auf 1200 bis 1300, wobei wir hier zuversichtlich sind, dass diese auch bald ansteigen wird, wenn mehr und mehr Spieler AoM beitreten.
Ich kann es nicht ausdrücken, wie dankbar ich dafür bin, dass ich das Glück habe so eine tolle Community zu haben, die tagtäglich bis ins unermessliche wächst, mit einer Geschwindigkeit von keine Ahnung was. Wir sehnen wirklich danach, jeden Einzelnen von euch bei uns begrüßen zu dürfen. Jeder kann sich selbst im Spiel von den Zahlen überzeugen. Probiert es aus, evtl. werdet ihr süchtig!
Danke, danke, danke! :)