English:
If your new to hack or working this type of Hack FOLLOW the steps EXACTLY IN the Start of the thread. I/Q&A>> Issue/Question& Answer
<<Q
"OH it don't work it must be a fake or a virus this suck -_-"
<<A
Its a hack for a game so there a Dam good chance your firewall and/or Anti-virus may detect was a threat this is known was a False positive
<<I
authorization don't work (can't generate password)
<<A
It happen to me too but I think the site was down for a bit I am not sure, but don't worry if you can go to elitepvper if the page still white then something is happen you can't receive password till the site works again.
<<2ndA
Check the Steps
1.
Thank and enter the code the trainer tells you Here enter code [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
2.
DOUBLE CHECK!!!
3.
Go back to Trainer and Validate the code with the trainer, after that you can figure the rest out (I HOPE)
German:
By Google translate
Wenn Ihr neues zu hacken oder arbeiten diese Art von Hack Folgen Sie den Schritten GENAU IN Start des Threads. I / Q & A>> Ausgabe / Frage & Antwort
<<Q
[I] "Oh, es nicht funktionieren muss es ein Fake oder ein Virus sein diese zu saugen-_-"
[/ I]
<<A
[I] Its a [U] Hack für ein Spiel [/ U] so es eine gute Chance, Dam Ihrer Firewall und / oder Anti-Virus kann erkennen, war eine Bedrohung, die dies bekannt ist, war ein [B] Falsch positive [/ B] [/ I]
<<Ich
[I] Genehmigung nicht (kann nicht generiert werden vergessen) [/ I]
<<A
[I] es mir auch passieren, aber ich denke, die Website wurde für eine Bit Ich bin nicht sicher, aber keine Sorge, wenn Sie gehen können, elitepvper, wenn die Seite noch weiß dann ist etwas geschehen, man kann nicht empfangen vergessen, bis die Website wieder funktioniert.
[/ I]
<<2ndA
Überprüfen Sie die Schritte
1.
Thank und geben Sie den Code der Trainer sagt Ihnen hier geben Sie den Code [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
2.
Doppelklicken PRÜFEN!
3.
Gehen zurück zum Trainer und Validieren der Code mit dem Trainer, danach können Sie den Rest herausfinden (hoffe ich)