Der längste e*pvp Thread XXXIII

09/16/2013 16:32 .Just_Kill#9586
alle in der schuele :D
09/16/2013 16:34 Against All Odds#9587
Kommt noch^^
09/16/2013 16:34 NachtEule ™#9588
Quote:
Originally Posted by .Just_Kill View Post
alle in der schuele :D
um halb 5 xD?
09/16/2013 16:35 .Just_Kill#9589
Quote:
Originally Posted by NachtEule ™ View Post
um halb 5 xD?
ich habe normalerweise bis 17:15 schule ^^
09/16/2013 16:43 John Marston#9590
voll tot hier wenn niemand was über gta 5 schreibt
09/16/2013 16:43 »Y«#9591
Tag :)
09/16/2013 16:44 KapitainJack#9592
Quote:
Originally Posted by NachtEule ™ View Post
um halb 5 xD?
Ja? :D
09/16/2013 16:46 .$Terra$.#9593
Quote:
Originally Posted by Afrojohn View Post
voll tot hier wenn niemand was über gta 5 schreibt
Hi,

GTA 5.

Noch nicht versandt ): Werds heut abend stornieren und morgen im Laden kaufen.

Oke das war's, bin pumän <3
09/16/2013 16:47 Against All Odds#9594
Jemand bock auf n paar ründchen lol? Aber bitte erst ab Platin l - Diamond
09/16/2013 16:47 John Marston#9595
Quote:
Originally Posted by .$Terra$. View Post
Hi,

GTA 5.

Noch nicht versandt ): Werds heut abend stornieren und morgen im Laden kaufen.

Oke das war's, bin pumän <3

Meins wurde heute versendet, aber die meisten haben's ja sowieso schon heute gekriegt :o

Ok, have fun.
09/16/2013 16:47 savas159#9596
Quote:
Originally Posted by M3BF05B View Post
Nicht lesen können ist traurig.. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Naja ich hab mich eher auf Werbung bezogen weil dort nur von der ps3 gesprochen wird und nie von der Xbox bei gta5 Werbungen. Kleinkind'
09/16/2013 16:49 Brendan Jordan#9597
Quote:
Originally Posted by savas159 View Post
Naja ich hab mich eher auf Werbung bezogen weil dort nur von der ps3 gesprochen wird und nie von der Xbox bei gta5 Werbungen. Kleinkind'
Was laberst du für eine scheiße
09/16/2013 16:50 Sycs Honeyboy#9598
Quote:
Originally Posted by M3BF05B View Post
Was laberst du für eine scheiße
Bist du Teamspeak du Kleinkind ?
09/16/2013 16:54 Sintiax#9599
Quote:
Originally Posted by Afrojohn View Post

Meins wurde heute versendet, aber die meisten haben's ja sowieso schon heute gekriegt :o

Ok, have fun.
Find das ziemlich unfair da meins am Freitag kommt :(
09/16/2013 16:56 John Marston#9600
Quote:
Originally Posted by Afrowaixer' View Post
Find das ziemlich unfair da meins am Freitag kommt :(
Kein Wunder wenn's von England kommt :p